Campingtur til Sydfrankrig i november
Fra : Robert

Dato : 18-04-03 10:07

Hej gruppe

Vi er ved at planlægge vores sommerferie i november (selvstændig i
turistbranchen, og holder derfor ikke ferie før sæsonen er slut).

Vi vil leje en autocamper for at køre sydpå til Sydfrankrig, hvor vi
samtidig skal besøge nogle venner. Turen kommer til at vare 3-4 uger.

Vi er 2 voksne og 1 barn på 3 år, men autocamperen skal nok være til 5-6
personer for at det ikke bliver for trangt i længden. Samtidig skal den have
en kraftig motor (min. 2,5 turbodiesel eller derover). Er der nogen der kan
anbefale en udlejer af autocampere i midt-, øst og vestjylland?

Vores venner bor i Sydøstfrankrig (Perpignan-området). Har I nogle forslag
til seværdig rute samt campingpladser, der har åbent i november måned?

Robert

Fra : == J E N S ==

Dato : 18-04-03 22:29

Hej Robert.
Når I er så langt sydpå er der en stor campingplads ved Middelhavet der
hedder Cap de Agd, og så skal I se middelalder byen Cascason. I Besier er
der en tyrefægterarena hvor I nok kan finde en dato hvor der er
tyrefægtning.
Hilsen Jens Og god ferie

Fra : Klaus Kolle

Dato : 19-04-03 16:12

On Fri, 18 Apr 2003 11:07:16 +0200, "Robert" <no@mail.dk> wrote:

>Vores venner bor i Sydøstfrankrig (Perpignan-området). Har I nogle forslag
>til seværdig rute samt campingpladser, der har åbent i november måned?

Narbonne er vist ikke så langt fra Perpignan så hudt jeg visker. Vi
var sidste år på Relais Camping (som findes på positionen N43 08.843
E3 00.091 i følge min GPS).

En dejlig plads, men om den holder åbent i november ved jeg ikke. Der
er eget toilet og bad til hver standplads.

De skulle have denne webadresse, men svarer ikke lige nu:
www.camping-relaisnautique.com/

Fandt lige en anden link, som skriver at de har åbent 1. marts til 15.
nov. Se på http://www.wdirect.fr/base/camping.php?wref=131&lang=uk

Klaus