Hjælp søges
Fra : Kasper

Dato : 18-04-03 07:42

Hej

Jeg er meget ny i det her med hjemmesider, men jeg har forsøgt at lave en
side i frontpage 2002 til den lille skole jeg arbejder. Jeg har dog et par
problemer.
1. siden ser grim ud i alle andre opløsninger end 1024*768 og jeg er lidt i
tvivl om hvordan jeg skal klare den, så den også er se(værdig) i 800*600
2. Jeg har forsøgt at indsætte en tæller fra vores host dandomain, men det
resultat at den tæller hver ENESTE gang man klikke på et link på siden. Jeg
har forsøgt at sætte den ind i bottom filen, men har konstateret at den selv
kommer ind i alle de andre undersider..Dette må have en forholdsvis simpel
løsning.
I kan se siden her.. www.heldagsskolen-soelyst.dk

på forhånd tak

kasper

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 18-04-03 15:50

1)Når jeg laver sider, så laver jeg dem så de er optimeret til 800x600, idet
mange stadig kører med denne opsætning.
Lav en tabel, som du centrerer, på siden, med bredden 800 og placerer
"tingene" deri.

2) Lav en side, hvor du eks. tager billedet af skolen, logoet m.m. Denne
side er den 1. man kommer ind på og man er kun på siden den ene gang, idet
de andre sider refererer til målsætning m.m.
Placer tælleren i denne startside.