Nogle brugere fra Bornholm/Christiansø ?
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 17-04-03 14:15

se subject.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 17-04-03 14:29

> se subject.

Mig!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 18-04-03 07:16

[2900] Jesper Haaber Gylling skrev:

> se subject.

Hvis du mener, om man er født og opvokset på Bornholm, så kan jeg melde
mig. Hvis du mener, om man bor på Bornholm, må jeg melde hus forbi. Men
min far, der bor i Gudhjem, har overtaget min gamle PowerBook G3.

--
Mvh. Jesper Juellund Jensen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 18-04-03 11:57

Jesper Juellund Jensen <jjj@cyrk.dk> wrote:

> Hvis du mener, om man er født og opvokset på Bornholm, så kan jeg melde
> mig. Hvis du mener, om man bor på Bornholm, må jeg melde hus forbi. Men
> min far, der bor i Gudhjem, har overtaget min gamle PowerBook G3.

Det var nu mest fordi at jeg ville finde et team af Mac brugere på
klippeøen.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 19-04-03 01:02

jesper@gylling.net ([2900] jesper haaber gylling) writes:

>Det var nu mest fordi at jeg ville finde et team af Mac brugere på
>klippeøen.
>
>--
Vi har da en flittig gæst her, der skriver sig som mta. Du ved sikker
hvad han står for navnemæssigt

Og så har du en i din database, Han hedder Claus til fornavn.

Hilsen Hanne