Nye Detonator-driver på GeForce 4 MX440
Fra : Ukendt

Dato : 15-04-03 23:49

Hejsa

Jeg har et Daytona GeForce 4 mx440 fra Palit. Når jeg installerer de
nyeste drivere fra Nvidia går computeren ret så ofte ned og efterlader
mig med en "blue screen", så jeg bliver nødt til at køre med de
æld-gamle drivere der fulgte med kortet (v.28).
Er der andre der har haft problemer med den nye driver eller ved hvad
problemet kan skyldes?

mvh Rolf

Fra : chipmand

Dato : 16-04-03 15:31

On Wed, 16 Apr 2003 00:49:03 +0200, Rolf Karstensen <> wrote:

> [...]
>æld-gamle drivere der fulgte med kortet (v.28).
>Er der andre der har haft problemer med den nye driver eller ved hvad

Har du husket at fjern de gamle drivere inden du lagde de nye ind??.
Hvis du ikke har det så prøv engang, dtt gør jeg hver gang jeg
opdatere mine drivere.

Mvh
Chipmand

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 17-04-03 11:46

chipmand (chipmand@nospam.dk) skrev:

> Har du husket at fjern de gamle drivere inden du lagde de nye ind??.

Er der ikke noget med at ældre nvidia detonator drivere kan være
sindrige at fjerne?
Og at der eksisterer et eller andet lille utility til at fjerne de gamle
drivere fuldstændigt?

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 21-04-03 18:01

kan downes her: http://www.driverheaven.net/cleaner/

Fra : Sander

Dato : 23-04-03 17:20

Jeg mener at have læst at microsoft anbefaler at drivere
opdateres fra fejlsikret tilstand hvor man er logget på
som Administrator, så der ikke er problemer med
at xp ikke vil tillade at der ændres i systemfilerne.

Sander.