Hvorfor sidder han på fødderne?
Fra : Louise Viborg

Dato : 15-04-03 21:48

Hej!
Jeg vil høer om der er nogen der har et bud på, hvorfor vores hund,
Baluka, er så glad for at sætte sig på vores fødder? *G*

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 16
www.shunozahra.dk

Fra : Annika Pedersen

Dato : 16-04-03 07:06

> Jeg vil høer om der er nogen der har et bud på, hvorfor vores hund,
> Baluka, er så glad for at sætte sig på vores fødder? *G*
>
> Mvh. Louise

Amatørgæt herfra er at enten vil han ikke have kold numse, eller måske
nærmere er det fordi at I så kan mærkes, og det giver tryghed. Det
sidste bud er dominans (nahhh).

--
Annika Pedersen

Fra : Winther

Dato : 16-04-03 13:52

"Annika Pedersen" <newsgroup@annika.dk> skrev i en meddelelse

> Amatørgæt herfra er at enten vil han ikke have kold numse, eller måske
> nærmere er det fordi at I så kan mærkes, og det giver tryghed. Det
> [...]

Måske klør rumpen

Vh. Winther

Fra : Pia J

Dato : 16-04-03 07:13

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message
> Hej!
> Jeg vil høer om der er nogen der har et bud på, hvorfor vores hund,
> Baluka, er så glad for at sætte sig på vores fødder? *G*

Tja, Max gør det vel nærmest fordi mit skød på det tidspunkt ikke er
tilgængeligt (Max vejer 43 kg) Han elsker bare kontakt og kan mase sig
ind de mærkeligste steder bare for at kunne røre min fod med en pote eller
snuden. Når jeg kommer hjem fra arbejde vader (møver, vimser, spurter) han
ind og ud mellem mine ben, når jeg står op og sidder på sengekanten kommer
han og skubber sig ind under, så mit ben hænger ud over hans ryg. Nærmest
som om han inviterer mig til at stå hen over ham?

:Pia

Fra : Smat

Dato : 16-04-03 07:30

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh. Louise
> Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 16

Hos bernerne er det nærmest racetypisk at de gør det. Jeg tror de gør det
fordi det giver tryghed, sådan "jeg ved du passer på mig agtig". Men jeg ved
det ikke, jeg har hørt om en rottweiler der sagde goddag sådan, så det kan
vel være forskelligt hvad der får dem til det.

Margrethe

Fra : Louise Viborg

Dato : 16-04-03 08:23

Jeg kan forstå det er meget "normalt" Han virker som om at han har
det rigtig godt når han sidder på vores fødder, og kan sidde der længe
længe Nogle gange gør han sig endda meget umage for at komme op og
sidde ordentligt *G*

Mh. Louise

Fra : Smat

Dato : 16-04-03 10:28

> [...]
> sidde ordentligt *G*
>
> Mh. Louise
> Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 16

Ihhh Vil snart ikke hører mere om din hund, kan næsten ikke holde til
det Han lyder simpelthen så dejlig, at man næsten ikke kan lade være med
lige at ønske sig sådan en Ovenidet ser han mindst lige så dejlig ud.
Hvordan går det med gravningen, har han fået fanget en kineser?

Margrethe

Fra : Louise Viborg

Dato : 16-04-03 10:58

Hej Margrethe!
Han lyder altså ikke kun dejlig, han ER det bestemt også Min
søster på 11 år har lige været herovre i weekenden, og de to blev bare
de bedste venner. Baluka er i forevejen meget glad for børn, og ham og
Rikke sad troligt og så fjernsyn sammen på gulvet, legede i haven og
hvad der ellers hører til når man er rigtig gode venner

Mht gravningen, så leder han stadig efter kinesere når vi er ude at gå
Vi har efterhånden fået ham til at forstå, at vi ikke skal have
haven pløjet op i år *G*

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 16-04-03 15:49

On Tue, 15 Apr 2003 22:48:06 +0200, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrotd:

> [...]
>
>Mvh. Louise
>Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 16

Min hund ligger sig især på mine fødder når vi er på besøg nye steder,
så er han sikker på at jeg ikke går uden ham, så har han styr på hvor
jeg er henne også hvis han skulle falde i søvn det er mit bud