Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV-out - igen igen ...
Fra : S3N80R

Dato : 15-04-03 15:03

Efter at jeg er flyttet sammen med min nye kæreste og vi bruger hendes
TV kan jeg ikke få mit TV-out til at fungere ...

TV: B&O - BEOVISION MX 5000

GFX: MSI G4 TI4400

Lyden kommer til TV'et på den kanal der hedder SAT men der er intet
billede.

Der er en AV knap på fjernbetjeningen, men den virker tilsyneladende
ikke.

Stiller jeg manuelt ind på A/V kanalen er det videoen den fanger -
piller jeg videoen ud og sætter antennestikket direkte i TV'et fanges
A/V kanalen ikke.

Hvis jeg 'zapper' hurtigt, kan jeg se min computerskærm på TV'et (nej,
ikke en reflektion =) og den er rødlig !

Jeg bruger scart og har endvidere prøvet med TV-TOOL.

Nogen der har fået det til at virke med et sådant TV ? Nogle bud ?

Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : holyfather

Dato : 16-04-03 20:29

Du skal temmelig sikkert "fortælle" fjernsynet at du har sat noget
til. Har du f.eks. sat en B&O video til på scart 1, skal du i
set-up'en fortælle at der er tilsluttet en b&o video.

Det er ikke muligt at sætte noget til på SAT kanalen, udover en sat,
så du må finde en anden løsning. Er der to scartstik, kan du sætte
computeren til på scart 2. Programmér derefter fjernbetjeningen til at
køre v.tape 2.

Er fjbt. en beo 4 gøres flg.

tryk sluk og list samtidig
tryk på list til der står add
tryk go
tryk list til der står v.tape 2
tryk go
tryk exit

Når du nu skal over på v.tape 2, trykker du list til den dukker op

Er det en beolink 1000 , har jeg ingen løsning.

Beo 1 = den med skærmen foroven, og go i midten
Beolink 1000 = den sølvfarvede uden skærm

Fra : Olesen

Dato : 16-04-03 20:50

"holyfather" <the_holyfather@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Beo 1 = den med skærmen foroven, og go i midten
> Beolink 1000 = den sølvfarvede uden skærm

Apropos..hvad er det lige skærmen har af funktioner ?

Fra : holyfather

Dato : 18-04-03 10:52

>"holyfather" <the_holyfather@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Den bruges for eksempel til at programmere nye funktioner ind i den.
Der er jo ingen grund til at have en masse funktioner i den, hvis de
ikke skal bruges... vel?

Fra : S3N80R

Dato : 16-04-03 21:07

On Wed, 16 Apr 2003 21:29:00 +0200, someone who claims to be
holyfather <the_holyfather@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Er det en beolink 1000 , har jeg ingen løsning.
>
>Beo 1 = den med skærmen foroven, og go i midten
>Beolink 1000 = den sølvfarvede uden skærm
Hejsa holyfather,

Tak for svaret - ventede med stor spænding =)

Jeg har en SONY video tilsluttet og den volder ingen problemer - den
er fundet uden at gå in i setup (aner ikke, om der er nogen setup
overhovedet).

Vores Playstation 2 kører i scartstikket (der er kun eet scart-stik)
og den er på SAT kanalen - derfor forventede jeg også, at computeren
kunne findes dér !

.... vi har selvfølgelig Beolink 1000 (den du ikke har nogen løsning
til =(

Vil senere se, om jeg kan gøre noget ud fra disse oplysninger - kan du
bruge, hvad jeg har skrevet til noget så sig endeligt til !

Tak igen !

Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : Tony L

Dato : 22-04-03 16:40

> [...]
>
> Vil senere se, om jeg kan gøre noget ud fra disse oplysninger - kan du
> bruge, hvad jeg har skrevet til noget så sig endeligt til !

Hej

Finder du ud af noget mht. setup/scartstik må du meget gerne poste de, jeg
har et MX4000 og ligeledes Beolink 1000 og er meget interesseret i at høre
nærmere.

På forhånd tak

TonyL

Fra : S3N80R

Dato : 22-04-03 17:08

On Tue, 22 Apr 2003 17:39:43 +0200, someone who claims to be "Tony L"
<lindkoldNOSPAM@city.dk> wrote:

> [...]
>har et MX4000 og ligeledes Beolink 1000 og er meget interesseret i at høre

Hejsa TonyL,

Lover at ligeså snart det kører så skriver jeg =)

Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : Tony L

Dato : 23-04-03 10:17

> Hejsa TonyL,
>
> Lover at ligeså snart det kører så skriver jeg =)

Thanx