skilsmisse
Fra : Palle & Charlotte

Dato : 14-04-03 18:54

I forbindelse med en skilsmisse hvor den ene af parterne skal forlade huset
med det samme, det er en ejerbolig. Hvor meget af de faste udgifter skal den
forladende part betale(forsikring-telefon-vand-el-husleje ejendomsskat o.s.
v)
håber meget på jeres hjælp da det er en kammerat der ellers kan komme til at
betale for meget

Fra : Peter G C

Dato : 14-04-03 20:52

In news:3e9af597$0$66313$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Palle & Charlotte <pallot@privat.dk> typed:

[klip]

> Hvor meget af de faste
> udgifter skal den forladende part
> betale(forsikring-telefon-vand-el-husleje ejendomsskat o.s. v)

Ingen, hvis den der bliver boende endeligt skal beholde huset.

/Peter
--
http://www.grauslund.com

Fra : Lars

Dato : 15-04-03 06:52

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message
> [...]
> Palle & Charlotte <pallot@privat.dk> typed:
>
> [klip]

> Ingen, hvis den der bliver boende endeligt skal beholde huset.

Vil det sige at hvis den ene part flytter, og den anden bliver boende indtil
huset bliver solgt, så skal den der flytter stadig betale en del af
udgifterne på huset?

Hvis det er rigtigt, så blev jeg sgu snydt i sin tid :-/

/Lars

Fra : Peter G C

Dato : 15-04-03 08:03

"Lars" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> Vil det sige at hvis den ene part flytter, og den anden bliver boende
indtil
> huset bliver solgt, så skal den der flytter stadig betale en del af
> udgifterne på huset?

Det var ikke det, jeg skrev.

I dit tilfælde er der jo ingen af parterne, der endeligt skal beholde huset.
Derfor deles parterne i dette tilfælde om omkostningerne til huset. - det er
min umiddelbare opfattelse. Jeg har ikke præcist undersøgt praksis.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Lars

Dato : 15-04-03 09:40

> [...]
er
> min umiddelbare opfattelse. Jeg har ikke præcist undersøgt praksis.

Nåh ja, jeg læste forkert. Sorry

/Lars

Fra : bem

Dato : 15-04-03 14:13

Peter G C wrote:
> "Lars" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> [klip]

> Det var ikke det, jeg skrev.

Jo det var så! Og du gentager det oven i købet neden for (læg mærke til
"indtil huset bliver solgt"). I øvrigt er jeg enig i rigtigheden af dit
udsagn.

Goddag mand økseskaft

/Bo

Fra : Palle & Charlotte

Dato : 15-04-03 17:42

hvori består udgifterne til huset,der skal siges at den ene part bliver
boende i huset indtil det er solgt.Lys og varme ligger de under faste
udgifter eller er det kun husleje, ejendomsskat og brandforsikring
--
\\\\////
-(o o)-

Fra : Hans

Dato : 15-04-03 21:00

> [...]
> boende i huset indtil det er solgt.Lys og varme ligger de under faste
> udgifter eller er det kun husleje, ejendomsskat og brandforsikring

Er der sket ingen der har nævnt ordet: Refusionsopgørelse ... (måske er det afgået ved
døden) =