gemtek wireless lan
Fra : Martin Jorgensen

Dato : 14-04-03 23:17

Hej alle.

Jeg har for nyligt købt en bærbar computer, hvor der på driver-disken er
noget der jeg har installeret, som hedder "Gemtek wireless LAN minipci
interface", eller noget i den stil.
Jeg ved ikke om det er trådløst LAN - det kan jeg ikke se om følger med
hardwaren nogen steder (købt gennem www.dba.dk) og ham jeg købte den bærbare
af var heller ikke den oprindelige ejer.
Så nu er det så jeg spørger: kan driveren (eller programmet eller hvad det
nu er) godt installeres uden at hardwaren fysisk er tilstede eller hvad?
Computeren er fra sommeren 2002...
Jeg ville da være glad, hvis det var en trådløs LAN-forbindelse der er i,
men hvordan checker jeg det?

mvh.
Martin Jørgensen