DV PC-Card i PCI-adaptor
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 14-04-03 13:42

Hej

Jeg har i dag en et PCI-kort med PCMCIA-adaptor, som jeg kan sætte mit
Compaq WL110 Wireless LAN PC-Card i - og dermed få min stationære på
trådløst LAN. Adaptoren står i Device Manager opført som Texas Instruments
PCI-1410 CardBus Controller.

Nu har jeg så overvejet at købe mig et firewire-kort, så jeg kan overføre
video fra kamera til computer. Hos Sandberg.it kan jeg se, at man kan få
et relativt billigt PCMCIA-kort med tre FW-indgange:

http://www.sandberg.it/sandberg/hardware/13201.HTM#

Fordelen er, at jeg kan bruge det i en bærbar, men også i min stationære.
Eller kan jeg?

Er der nogen, der ved, om det er muligt at bruge kortet i min PCI-adaptor?

Mange hilsner

Kasper Hyllested
hyllested@net.dialog.dk

Beklager, hvis jeg har postet i en forkert gruppe, men jeg vidste ikke, om
det var i hardware eller tv+video, spørgsmålet hørte hjemme.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-04-03 14:25

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> wrote in message

> Beklager, hvis jeg har postet i en forkert gruppe, men jeg vidste ikke, om
> det var i hardware eller tv+video, spørgsmålet hørte hjemme.

Det er okay, men havde du overvejet dk.edb.videoredigering også ?

Klaus