E-Mail
webnoob 5265
Tidszone i Xnews?
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-04-03 20:59

Okay... jeg har kastet mig over Xnews og det virker jo faktisk til at
være et ganske godt stykke software. Dog er der nogle ting der ikke
lige er indlysende... for mig.

Hvor i alverden retter jeg på tidszonen? (se headeren)

Måske var det en fejl at lægge ud med 6'eren?

--
Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-04-03 21:03

"Lars Jørgensen" <lagojo@VARMPOST.com> skrev :

>Okay... jeg har kastet mig over Xnews og det virker jo faktisk til at
>være et ganske godt stykke software. Dog er der nogle ting der ikke
>lige er indlysende... for mig.

din Windowsopsætning, andet kan jeg ikke tro.

Klik på uret nede til højre på skrivebordet o g ret tidszonen til
København, sommertid.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-04-03 21:10

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in

> din Windowsopsætning, andet kan jeg ikke tro.

Det troede jeg også. Det er det bare ikke, for hvis jeg poster med OE
virker det fint nok. Tidszonen er GMT +01:00 og hak i "automaticly
ajust...".

--
Lars

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-04-03 21:13

Lars Jørgensen wrote:

> Det troede jeg også. Det er det bare ikke, for hvis jeg poster med OE
> virker det fint nok. Tidszonen er GMT +01:00 og hak i "automaticly
> ajust...".

Se selv... Er den ikke god nok her?

--
Lars

Fra : Madsen

Dato : 13-04-03 21:15

Lars Jørgensen skrev:

> Hvor i alverden retter jeg på tidszonen? (se headeren)

Åben Xnews.ini og indsæt GenerateDateHeader=1 i [Compose]-afsnittet.

Madsen.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-04-03 21:30

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Åben Xnews.ini og indsæt GenerateDateHeader=1 i [Compose]-afsnittet.

Gjort... men jeg synes ikke rigtigt at det har nogen effekt.

--
Lars

Fra : Madsen

Dato : 13-04-03 21:45

Lars Jørgensen skrev:

> Gjort... men jeg synes ikke rigtigt at det har nogen effekt.

Fra din header: Date: Sun, 13 Apr 2003 22:30:17 +0200

Linien med GenerateDateHeader=1 får newsserveren til at sætte
tidszonen.

Madsen.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 13-04-03 21:50

> Fra din header: Date: Sun, 13 Apr 2003 22:30:17 +0200
>
> Linien med GenerateDateHeader=1 får newsserveren til at sætte
> tidszonen.

Sørme ja... jeg var lige hurtig nok.
Jeg må ha' kikket i et forkert indlæg, for nu virker det da. Tak for
tippet :)

--
Lars

Fra : Madsen