Musik fra Golf reklame
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 13-04-03 18:16

Hej NG.

håber i kan hjælpe mig og har fulgt med i tv :)
i den forgangne uge har der på tv2(eller var det dr1..) reklame for
US Marsters Golf, i denne reklame var der noget Je'taime agtigt musik
der lyder kanon! så lyder det sedvanlige spørgsmål: kunstner? title?
anyone??
lidt af lyrikken, omend ikke stueren, lyder som følger:

Tiny Girl I wana tease you...
Tiny Tiny Girl I wana squeese you
whoo whoo

eller noget.. anyway.. den lyder rigtig god, håber i kan hjælpe

Mvh

Jan Rasmussen

Fra : Rikke & Brian

Dato : 13-04-03 18:29

Det er en kvinde, der synger ikke? Men synger hun ikke :"Teach me
tiger.............wow, wow, wow, wow, wo...." ?

Hvis du søger på Google, vil du finde ud af, at det er April Stevens med
Teach me tiger fra 1959.

Hilsen Rikke.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 14-04-03 15:24

Ved du hvad Rikke? Du har helt ret, det er den (var lige nede i den
lokale plade butik og bestille denne sjælne cd hjem, betalte og gik
hjem med den, tog 5minutter...)
Tak for hjælpen, ved ikke hvordan jeg kunne høre så forkert i teksten,
men kan godt se skråstreg høre nu hvorfor det lige var den der blev
spillet til den galf reklame :)

Tak for hjælpen

Mvh.

Jan Rasmussen, en radiomekanikker der sad med hovedet inde i et tv da
han hørte den sang

Fra : Pulven

Dato : 13-04-03 20:27

On 13 Apr 2003 10:16:04 -0700, Jan_Goofy@vip.cybercity.dk (Jan
Rasmussen) wrote:

>...i den forgangne uge har der på tv2(eller var det dr1..).....

jeg ved ikke om du er sarkastisk når du siger dr1, men ellers vil jeg
bare sige at jeg MENER vist nok det er en reklamefi pupblic service
kanal.. bare for at være pernittengryn.

mvh mads
www.borchersen.dk