Vores nye familie medlem
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 13-04-03 18:35

Hejsa

Ja, så har vi været på besøg ved Sonja som mange ved så havde vi jo Max
som vi desværre mistede, men havde inden det planer om en mops eller fransk
bulldog, gemalen som elelrs kun er til de større/kraftiger hunde var så lige
med inde på Sonjas side og var helt solgt i hendes små.

Idag var vi så på besøg og har fået lov at købe Amazing Ally fra Sonja, hun
ligger lige nu i kattenes kurv sammen med vores ene hunkat, så det skal nok
komme til at gå og selv børnene var hun slet ikke nervøse for, men kigge de
lidt på den mindste.

Der kommer i løbet af de næste dage en side med Ally på nettet, man kan jo
ikke lade være med at vise vidunderet frem

MVH
Gitte
DK Sacala - Killinger ventes uge 18-19
www.sacala.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 13-04-03 20:09

Sun, 13 Apr 2003 19:35:23 +0200, Gitte S. Eriksen wrote:

>Ja, så har vi været på besøg ved Sonja

Ja, det var hyggeligt.

>Idag var vi så på besøg og har fået lov at købe Amazing Ally fra Sonja,

Naaaaa hun hedder nu Adorable Ally.
Din lille store kærlighed hedder Amazing Alicia.

>Hun ligger lige nu i kattenes kurv sammen med vores ene hunkat, så det
>skal nok komme til at gå og selv børnene var hun slet ikke nervøse for,
>men kiggede lidt på den mindste.

Fordi så små mennesker har hun da aldrig set før.

>Der kommer i løbet af de næste dage en side med Ally på nettet, man kan jo
>ikke lade være med at vise vidunderet frem

Ja ja...Vuffernes nye misser er skam allerede repræsenteret på
en af hundesiderne! ;-D
(Lidt om mine hunde)

--
Mvh Sonja http//:www.sonpet.com nospam@***sonpet.com

Papillon. 4 piger og 1 dreng. Tricolour, hvid/zobel og hvid/rød.
De er fra 2 kuld. Bare dejlige og yndige alle til hobe!

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 13-04-03 20:23

> Naaaaa hun hedder nu Adorable Ally.
> Din lille store kærlighed hedder Amazing Alicia.

Pinligt ja hun hedder da ikke amazing men hedder jo også bare Ally her
*SS*

> Ja ja...Vuffernes nye misser er skam allerede repræsenteret på
> en af hundesiderne! ;-D

Okay, ja arbejder også på siden md Ally, så ahr du billeder fra lille så
bare send

MVH
Gitte

Fra : x Vuf x

Dato : 13-04-03 22:40

Sun, 13 Apr 2003 21:23:26 +0200, Gitte S. Eriksen wrote:

>Pinligt ja hun hedder da ikke amazing men hedder jo også bare Ally her
>*SS*

Jamen det lyder godt, at I beholder hendes navn. Det kender hun jo.

>Okay, jeg arbejder også på siden med Ally, så har du billeder fra lille så
>bare send

You got mail!
Desværre fotograferer jeg ikke så voldsomt mere. Jeg har jo trods alt
opdrættet Papilloner i ligeved 13 år, og har 10-15 fotoalbums fyldt
med hvalpebilleder.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-04-03 17:05

Hej Gitte

Var det ikke hvad man kunne kalde, en Mis forståelse

M.V.H.....Benny..

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 15-04-03 17:53

> Var det ikke hvad man kunne kalde, en Mis forståelse

Jo, det tror jeg

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 13-04-03 20:40

Jamen slår da lige sonja's og Gitte's mail sammen

Til Gitte
Tillykke med dit nye familie medlem Gitte og nu er jeg jo så heldig at jeg
har set hende på billederm hun er sød Glæder mig til at møde hende IRL
snart, når nu min nye mis fødes i dit næste kuld (håber)

Til Sonja

Tillykke med din kommende misser, jeg ved du får en super kat med et supert
Temperament oppe fra Gitte samt er de vant til lidt af hvert så er ikke
sådan at ryste, så de skal nok blive hyggeligt for både dig og dine hunde .

Pøj pøj til jer begge to

Hilsen Sanne
www.silver-heart.dk Vores katte--- venter killinger i uge 17
http://home19.inet.tele.dk/silverheart/gulliverside/gulliverindex.html---
Vores hund

Fra : x Vuf x

Dato : 13-04-03 22:42

Sun, 13 Apr 2003 21:39:34 +0200, Sanne Schmidt wrote:

> [...]
>sådan at ryste, så de skal nok blive hyggeligt for både dig og dine hunde .

Ja og nu bli'r den vænnet til Papillon-lugt også,
så det skal nok bli' en go' misser.

>Pøj pøj til jer begge to

Tak. Jeg mener at ha' fundet frem til den helt rigtige
hvalp til Gitte's menageri af børn og dyr.