Campingvogn udlejes på Bornholm
Fra : Jørgen Lundt

Dato : 13-04-03 19:20

Campingvogn udlejes på Bornholm

Skal du på ferie på Bornholm ??????

Fra midt i maj måned og resten af sommeren udlejes:
Hobby Prestige 495, årgang 90, i perfekt stand, med fortelt, hvor der
hører tæppe til, samt møbler. Der er soveplads til 4 personer.
Der er farve TV og radio/cd, potter og pander og service til 6 personer.
Du henter og leverer campingvognen på min adresse, stiller den selv op
på en campingplads, et sted på Bornholm du måtte ønske (på egen regning)
Prisen er kr. 1000 pr. uge, depositum er kr. 500, som betales tilbage
ved levering uden skader og rengjort.
Campingvognen afhentes efter kl. 14.00 og leveres tilbage inden kl. 11.00.
Skiftedag: Fortrinsvis om lørdagen, men andet kan aftales.

For yderligere oplysninger kontakt:
Jørgen Lundt
Tlf. 56 96 46 72
E-mail: j.lundt@mail.dk

Fra : Arne Keller

Dato : 13-04-03 19:54

On Sun, 13 Apr 2003 20:19:36 +0200, "Jørgen Lundt" <j.lundt@mail.dk>
wrote:

>Skal du på ferie på Bornholm ??????

Denne gruppe må ikke bruges til salg, slet venligst dit indlæg igen.

Du skal være mere end velkommen til at diskutere camping emner sammen
med os her.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.