Telmore sænker prisen
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 13-04-03 14:27

Ifølge Mobil sænker Telmore prisen fra mandag morgen til 1,- kr. pr.
min.

M.v.h
Niels
Der stadig venter på Telmores egen import af mobiltelefoner.

Fra : John K

Dato : 13-04-03 14:43

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsenTAENTREO@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Ifølge Mobil sænker Telmore prisen fra mandag morgen til 1,- kr. pr.
> min.

Yep... har lige fået en SMS fra Telmore med samme besked - dejligt

Det ser ud til at Small-Talk's skræmmekampagne mod "Paymore" ikke har den
ønskede effekt

Mvh

John K

Fra : master!

Dato : 13-04-03 14:45

Fuck Telmore!

Fra : Salva

Dato : 13-04-03 15:16

Ja, det surt at have et ande mobilselskab eh?

Fra : Lars Christensen

Dato : 13-04-03 17:54

On Sun, 13 Apr 2003 15:45:06 +0200, "master!" <toke3@pc.dk> wrote:

>Fuck Telmore!

Fuck asier

Lars

Fra : Jacob Andersen

Dato : 15-04-03 01:37

"master!" <toke3@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Fuck Telmore!

Ja helt klart, og jeg kan godt se hvordan en prisnedsættelse får dig på de
tanker. Det er jo tydeligvis nogle slyngler.

/Jacob

Fra : *gavtyven*

Dato : 13-04-03 14:52

Længe leve Telmore !!!!

" Frank Rasmussen som statsminister "

Fra : Th Frydensberg

Dato : 13-04-03 15:01

Niels Jacobsen wrote:

> Ifølge Mobil sænker Telmore prisen fra mandag morgen til 1,- kr. pr.

Evt. et link til den oplysning...
ell. kommer den som sms ?
mv th

Fra : MegaStone

Dato : 13-04-03 15:07

> Evt. et link til den oplysning...

http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4480&sid=1

Mvh, Steen.

Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 13-04-03 15:46

Det står også på forsiden af www.telmore.dk

Fra : Michael Jensen

Dato : 13-04-03 16:41

http://www.telmore.dk/presse/130403.html

Fra : master!

Dato : 13-04-03 15:10

Telmore snyder folk når man har nul kroner på sin konto et lille stykke tid
lukker de sim-kortet og det blir dyrt at få det op og køre igen.....
Andre selskaber lukker først sim-kortet når der minst er gået en måned...

Fra : Anders Hougaard

Dato : 13-04-03 15:28

master! skrev

> [...]
> lukker de sim-kortet og det blir dyrt at få det op og køre igen.....
> Andre selskaber lukker først sim-kortet når der minst er gået en måned...

Et lille stykke tid? Jeg kan have overtræk på min Telmore-konto i dagevis
uden at mit kort bliver lukket. Inden det sker bliver man advaret en masse
gange pr. mail og sms. Det er gennem min tid som Telmore-kunde kun sket én
gang, at kortet er blevet lukket. Jeg blev opkrævet et mindre
genåbningsgebyr (tror det var 50 kr.). I forhold til andre selskabers
rykkergebyrer/genåbningsgebyrer/morarenter er det helt og aldeles rimeligt.

Mvh

Anders

Fra : Th Frydensberg

Dato : 13-04-03 15:30

"master!" wrote:

> Telmore snyder folk når man har nul kroner på sin konto et lille stykke tid
> lukker de sim-kortet og det blir dyrt at få det op og køre igen.....
> Andre selskaber lukker først sim-kortet når der minst er gået en måned...

Læs betingelserne........ 7 dages kredit el. max. 100- kr

mv th

Fra : Michael Jensen

Dato : 13-04-03 16:45

> Læs betingelserne........ 7 dages kredit el. max. 100- kr

Læs dem selv ;)

9.2 Kundens tjeneste spærres ikke umiddelbart ved overskridelse af den
indbetalte taletid, og kunden kan have et forbrug på kredit, som debiteres
til TELMOREs almindelige takster. Overskrider kunden ved sit forbrug den
indbetalte taletid, giver TELMORE kunden en kredit på op til 7 dage eller
højest ca. 200 kr. TELMORE tilstræber at spærre ved minus 200 kr. Ved
overskridelse af én af disse grænser er TELMORE berettiget men ikke
forpligtet til at spærre tjenesten uden varsel. TELMORE er berettiget til at
tage gebyr for TELMOREs lukning af tjenesten.

Fra : Bjarne Knudsen

Dato : 14-04-03 21:21

"master!" <toke3@pc.dk> wrote in message
> [...]
> lukker de sim-kortet og det blir dyrt at få det op og køre igen.....
> Andre selskaber lukker først sim-kortet når der minst er gået en måned...

Hvad med at få automatisk optankning. Det har jeg. Primært har jeg det som
en Sikkerhed, hvis jeg glemmer og fylde den op. Det koster 2 kr hvergang
den automatisk fylder penge på kortet. Jeg plejer at huske at fylde penge på
inden den når så langt.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 14-04-03 21:29

master! wrote:

> Telmore snyder folk når man har nul kroner på sin konto et lille stykke
> tid lukker de sim-kortet og det blir dyrt at få det op og køre igen.....

Dyrt? Hvis 50,- er dyrt så ved jeg snart ikke mere... Det er ikke at snyde
folk. Hvis du overtrækker din konto så snyder _du_ Telmore (eller en anden
udbyder for den sags skyld)

> Andre selskaber lukker først sim-kortet når der minst er gået en måned...

Ja og? En konto skal slet ikke trækkes over! Helt ærligt..

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Jacob Andersen

Dato : 15-04-03 01:39

> [...]
> lukker de sim-kortet og det blir dyrt at få det op og køre igen.....
> Andre selskaber lukker først sim-kortet når der minst er gået en måned...

Hvordan er det snyd? De oplyser om det på forhånd og begraver en i beskeder
om den forestående lukning, det er ikke sandsynligt at man glemmer at fylde
op. Eller du er måske bare træt af at de ikke laver det som en kreditordning
til dig?

/Jacob

Fra : Claus E Beyer

Dato : 13-04-03 18:52

> Ifølge Mobil sænker Telmore prisen fra mandag morgen til 1,- kr. pr.
> min.

Telmore er bare fantastisk. Nu mangler vi bare at Telmore snart tilbyder GPRS.
Wap er simpelthen for dyrt at anvende med minuttakst, og man bliver så stresset,
når man skal tænke på tiden mens man wapper.

Claus