Rhodos uge 25-26
Fra : Martin Toulstrup

Dato : 13-04-03 11:08

Hej gruppe!

Vi er 5 unge mennesker som skal til Rhodos i uge 25 & 26, Vi skal med Apollo
og bo på Riviera i Rhodos By.
Er der nogen der har nogle erfaringer / oplevelser de vil dele med os
omkring dette hotel.

Hvad er der ellers at se dernede, er der noget vi ikke må gå glip af. Vi
skulle jo også gerne nå at se noget og opleve Rhodos uden al den druk og
fester..

MVH Martin

--
Se Mine Hjemmesider - Check Out My Websites
www.florida-usa.dk www.amistades.frip.dk

Fra : kim rasmussen

Dato : 13-04-03 11:26

Hej Martin
Det er et must at se den gamle by,Lindos og sommerfugledalen.
Af andre steder kan jeg anbefale havnen og Stormesterens palads i den gamle
by .
Ellers gå på de restauranter hvor du kan spotte noget af
lokalbefolkningen,restauranter i den gamle by er meget dyre . og pas på
TIMES SHARE gutterne og gutinderne de er alle steder.

Kim Rasmussen
www.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet

Fra : kim rasmussen

Dato : 13-04-03 16:53

Hej igen
Glemte lige at sige at jeg selv skal derned i uge 24-25-26

Kim Rasmussen
www.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet

Fra : F.Larsen

Dato : 18-04-03 14:28

"Martin Toulstrup" <webmaster@florida-usa.dk> wrote in message
> [...]
Apollo
> og bo på Riviera i Rhodos By.
> Er der nogen der har nogle erfaringer / oplevelser de vil dele med os

Jeg har ikke boet på hotellet, men kender det godt. Det ligger et stenkast
fra nordspidsen af Rhodos i et forholdsvist traffikeret område og med nem
adgang til stranden (windy beach). Bar gaden ligger iøvrigt 100 meter mod
syd og 100 meter mod øst ligger der en internet café :=)

Jeg kiggede mine billeder igennem og fandt nogen af området omkring
hotellet.
Dem har jeg lagt her:
http://home.cbkn.dk/RHODOS/Riviera.asp

> Hvad er der ellers at se dernede, er der noget vi ikke må gå glip af. Vi
> skulle jo også gerne nå at se noget og opleve Rhodos uden al den druk og
> fester..

1) Gamle by & mandraki havnen - tag rundt på egn hånd - det er til at
overskue.
2) Lindos - betemt et besøg værd
3) sommerfuledalen
4) Stormesterens palads (ligger i den gamle by)

Så er der selvfølgelig diverse "action ture", bla.de populære bar-crawls
osv...

Der er flere billeder:
http://home.cbkn.dk/Rhodos/

--
Flemming

Fra : Martin Toulstrup

Dato : 21-04-03 11:01

Hej allesammen.

Tak for de mange gode oplysninger og ideer.

Jeg er sikker på at vi får en rigtig god tur.

Martin