Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
spejltele, erfaring.
Fra : NPS

Dato : 13-04-03 14:22

Er der nogen herinde der har nogle erfaringer med fotografering med
spejltele.
Og er der nogen der har nogle billeder taget med samme, hvor kan se de der
ringe den kan lave.

MVH

NPS

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 13-04-03 20:44

"NPS" <nps@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> spejltele.
> Og er der nogen der har nogle billeder taget med samme, hvor kan se de der

Hej jeg har taget mange billeder med Sigma 600 Mirror, check mine billeder
http://www.fotokritik.dk/oversigt.html?bruger=1684 der vil du kunne finde
adskellige. Alle guldsmedebilleder er taget med spejltele.
Se også mine guldsmede på (alle spejltele, bortset fra få 180 mm Makro)
http://home1.stofanet.dk/erland_refling/danish_dragonflies.htm
mvh
Erland