Logitech wingman extreme digital problemme~
Fra : danni plougmann

Dato : 12-04-03 23:00

Jeg har problemmer med at få mit logitech wingman extreme joystick til at
virke ordenligt under windows xp.
Joysticket har 6 knapper, 4 knapper på sticket og 2 på basen throttle op
pow.

throttle og de 2 knapper på basen vil ikke virke.

windows vil kun finde josticket som et med 4 knapper og uden throttle
jeg har hentet den nyeste driver på logitech webside.

nogen der bruger logitech wingman extreme sammen med windows xp uden nogen
problemmer.

/mvh danni plougmann

Fra : Sune Storgaard

Dato : 12-04-03 23:15

danni plougmann 's insignificant opinion was stated in:
3e988c6c$0$52195$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> [...]
>
> windows vil kun finde josticket som et med 4 knapper og uden throttle
> jeg har hentet den nyeste driver på logitech webside.

På listen over joysticks tilføjer jeg bare den der hedder
"Logitech wingMan Digital Devices(Autogenkend)

Den er med som standard i XP.

> nogen der bruger logitech wingman extreme sammen med windows xp uden
> nogen problemmer.

Ja, kører problemfrit.

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : klander

Dato : 12-04-03 23:23

> Ja, kører problemfrit.
>
> --
> /Sune
> Fac ut vivas!

Hej
Det kører også perfekt her, men jeg bruger også usb porten.
Jeg har hørt nogle der bruger den alm. gameport har problemer..

Win XP finder den automatisk.

Kurt