Bærbar MP afspiller
Fra : Søren

Dato : 12-04-03 20:47

Er der nogen der kan anbefale en lille god bærbar MP3 afspiller til løbeture
og lign. Skal være på min. 128 MB.

På forhånd tak

Søren

Fra : Den Dovne

Dato : 12-04-03 19:56

"Søren" <srl@get2net.dk> wrote:

>Er der nogen der kan anbefale en lille god bærbar MP3 afspiller til løbeture
>og lign. Skal være på min. 128 MB.

Creative MuVo MP3 afspiller, 128 MB fås i telebutikken til omkring
1500 kroner.

<Den Dovne>

Fra : Bernhard Ege

Dato : 12-04-03 21:06

"Den Dovne" <DenDovne@NoAddress.dk> wrote in message

> Creative MuVo MP3 afspiller, 128 MB fås i telebutikken til omkring
> 1500 kroner.

PRC-data har en til ca. 1200-1300kr med 256MB (900kr for 128MB) som
tilsluttes til USB porten. Kan også bruges til at flytte filer med og er
ret lille (vist nok 6-7 timers spille tid på en opladning og oplades i
usb porten).

mvh Bernhard

Fra : ChrisStoffer

Dato : 12-04-03 22:51

"Bernhard Ege" <bernhard.ege@mail.dk> wrote in message

> [...]
> tilsluttes til USB porten. Kan også bruges til at flytte filer med og er
> ret lille (vist nok 6-7 timers spille tid på en opladning og oplades i

Du kan få Creative Muvo 128 mb hukommelse hos www.itbutikken.dk for 1284,-
(så sparer du ihvertfald lidt penge, og det jo ik dårligt =O). Det er
iøvrigt en rigtig fin MP3 afspiller. Det er ret fascinerende at man kan have
så meget musik på så lille en afspiller (den kan selvfølgelig ikke så mange
ekstra ting, udover at spille musik og fungere som en memory nøglering, da
man har ofret det til fordel for at få en enkel afspiller). Der er ikke LCD
display, men hvis man er til det helt enkle kan man godt undvære den og de
andre ting efter min mening.

Mvh
Christian

Fra : Bernhard Ege

Dato : 13-04-03 08:29

"ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
ikke LCD
> display, men hvis man er til det helt enkle kan man godt undvære den

Hvordan er det at bruge 1284kr på en 128MB mp3 afspiller/memory stick
(creative) er at spare penge i forhold til at bruge 1200-1300kr på en
256MB mp3 afspiller/memory stick (den dims prc-data har)?

mvh Bernhard

Fra : ChrisStoffer

Dato : 13-04-03 09:13

> [...]
> (creative) er at spare penge i forhold til at bruge 1200-1300kr på en
> 256MB mp3 afspiller/memory stick (den dims prc-data har)?

Det føles faktisk fint =O)
jeg havde replyed til den forkerte meddelse. Men det er jo rigtig at han
sparer penge hvis han absolut vil Jave creative muvo`en da den oftests
koster omkring 1500,- i telebutikkerne men 1284,- i itbutikken. Am i right ?
=O) Jeg kender ikke den PRC data har og muvoen er også min første MP3
afspiller, men man kunne jo forestille sig at det har noget med kvalitet at
gøre. Men det er vel en smagssag om man køber det ene eller det andet. Har
du prøvet den fra PRC data, så kunne du jo skrive hvordan du synes den
virker?

Mvh
Christian

Mvh
Christian

Fra : Bernhard Ege

Dato : 13-04-03 11:58

> [...]
Har
> du prøvet den fra PRC data, så kunne du jo skrive hvordan du synes den

Jeg har ikke prøvet den selv, men har da haft fat i den. Den er en
praktisk lille sag som helt klart er værd at overveje:

http://www.prcdata.dk/ProduktFrame.asp?produktid=27093691

På siden er der en del kommentarer fra folk der har købt dimsen.

Jeg kan se at den væsentligste forskel (for mig) er at Creative dimsen
har WMA support, hvilket prc-data dimsen vist ikke har (men den har så
dobbelt så meget hukommelse og så går det jo nok alligevel).

Og ja, hvis han _vil_ have creative dimsen, så skal den da hentes i
telebutikken

mvh Bernhard

Fra : fusty

Dato : 13-04-03 15:54

Hmm.. jeg kender ikke den prc-ting der, men Creative MuVO har jeg erfaret
ikke er særlig god... jeg har en del problemmer med at den ikke vil tænde.

Hilsen Rune Hansen

Fra : Christian Aagot Rii~

Dato : 14-04-03 07:53

"Den Dovne" <DenDovne@NoAddress.dk> wrote in message

> Creative MuVo MP3 afspiller, 128 MB fås i telebutikken til omkring
> 1500 kroner.

MuVo'en bliver testet af Dansdata og får ikke kun ros med på vejen:
http://www.dansdata.com/usbmp3.htm

/Christian

Fra : Søren

Dato : 13-04-03 19:16

Tak for alle de gode forslag.

Er der nogen af jer der har prøvet "Jazpiper - UBit". Den er lidt dyr 1495
for 128 MB. Men er den pengene værd ?

Søren