Gratis SMS fra nettet
Fra : Dopedog

Dato : 06-04-03 17:14

Synes ikke rigtig jeg kan få hverken www.smsnu.dk eller www.coolsms.dk til
at virke i øjeblikket

Andre sider hvor beskederne kommer frem senest 5 min. efter de er afsendt ?

Fra : Th Frydensberg

Dato : 06-04-03 18:37

Dopedog wrote:

> Synes ikke rigtig jeg kan få hverken www.smsnu.dk eller www.coolsms.dk til
> at virke i øjeblikket
>
> Andre sider hvor beskederne kommer frem senest 5 min. efter de er afsendt ?

http://www.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200
opret dig som bruger så kan du sende 10 sms daglig

Fra : Dopedog

Dato : 06-04-03 19:03

> http://www.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200
> opret dig som bruger så kan du sende 10 sms daglig

FEDT! Tak ska du ha'

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-04-03 19:08

Th Frydensberg wrote:

> http://www.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200
> opret dig som bruger så kan du sende 10 sms daglig

10stk. + 3stk til gruppe (man kan bare sende den ene til sin egen
mobil)...
Hans

Fra : BG

Dato : 07-04-03 14:59

On Sun, 6 Apr 2003 18:14:02 +0200, "Dopedog" <dopedog@privat.dk>
wrote:
>Synes ikke rigtig jeg kan få hverken www.smsnu.dk eller www.coolsms.dk til
>at virke i øjeblikket
>
>Andre sider hvor beskederne kommer frem senest 5 min. efter de er afsendt ?

Hoppas det är ok att jag svarar på svenska.

På vår hemsida http://OsbyMikro.tk finns alltid en länk till gratis
SMS, till vänster på sidan. Klicka bara på "SMS".

Just nu länkar den till en av 1rstwaps kundsidor, Oskar GSM-nät i
Tjeckien.

Man måste registrera sig där. Det ger 50 SMS/vecka med 160 tecken
långa SMS, utan reklam.

Oftast tar det cirka 10 sekunder innan meddelandet kommer fram.

Fungerar till alla danska nät, Netcom i Norge, Vodafone og Comviq i
Sverige

Fra : BG

Dato : 08-04-03 21:51

borje@gmx.net (BG) wrote:

> [...]
>
>Oftast tar det cirka 10 sekunder innan meddelandet kommer fram.
>
>Fungerar till alla danska nät, Netcom i Norge, Vodafone og Comviq i

Nu også på Telenor i Norge.

http://osbymikro.tk
info@osbymikro.tk.remove_th.is