Salg af Telmore
Fra : JK

Dato : 04-04-03 09:43

Hej alle

Ja det er med beklagelse at man skal læse at Telmore åbenbart tænker i d
baner at blive opkøbt af TDC. Men en ting er sikkert, hvis minutprisen eller
andre ydelser stiger er jeg ikke Telmore kunde mere. Jeg forventer faktisk
at prisen falder.

JK

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 04-04-03 09:52

JK wrote:
> [...]
> andre ydelser stiger er jeg ikke Telmore kunde mere. Jeg forventer faktisk

Enig. Jeg er som kunde meget tilfreds med Telmore og så helst at de
forblev et selvstændigt selskab. Hvis der lige pludseligt sker ændringer
ved en overtagelse af selskabet, så er det jo ikke særligt svært at
skifte til et andet selskab, f.eks. tror jeg at CBB vil kunne vinde en
del kunder på dette, selvom de har været lidt udskældt.

Det er jo med at holde en sund konkurrence i live...

--
Joergen Ramskov
Jabber ID: Pointwood[AT]jabber.shd.dk

Fra : KGB

Dato : 04-04-03 16:10

"JK" <packer@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> andre ydelser stiger er jeg ikke Telmore kunde mere. Jeg forventer faktisk

Jeg tror nu ikke kun man skal se på prisen ... serviceforskellen er jo også
enorm, til telmores fordel.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : KSK

Dato : 05-04-03 09:07

nå frank sætte bare 500,0000 på konto og åben et nyt selskab og så rykke vi over
til ham igen
KsK

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-04-03 18:38

"KSK" <KSK1@tdcadsl.dk> wrote in

> nå frank sætte bare 500,0000 på konto og åben et nyt selskab og
> så rykke vi over til ham igen

Smart, jeg har altid ønsket at bruge min mobiltelefon over elnettet
:)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Bjarne Knudsen

Dato : 07-04-03 10:29

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> wrote in message
> "KSK" <KSK1@tdcadsl.dk> wrote in

> Smart, jeg har altid ønsket at bruge min mobiltelefon over elnettet
> :)
Tja men der er andre muligheder. Elnettet kunne jo bruges til internet, og
man kunne sagtens forstille sig at det også kunne bruges til alm telefoni.
Det er måske de muligheder han vil udnytte. Så kan man gætte hvem der får
problemer. Det er sjovt nok dem der er interesseret i at købe Telmore.

Bjarne

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-04-03 14:34

"Bjarne Knudsen" <bjarnemk@hotmail.com> wrote in

> [...]
> udnytte. Så kan man gætte hvem der får problemer. Det er sjovt
> nok dem der er interesseret i at købe Telmore.

Hmmm, sikke et kaos du finder frem der :)