Angry Samoans
Fra : Butterfly McQueen

Dato : 12-04-03 16:45

Hej!

Jeg søger titlen på en bestemt plade med AS.
Det er den der blandt andet indeholder
"My ol' man's a fatso","They saved Hitlers cock"
og "Tod Killings".
På rillen kan jeg kun finde "Back from Samoa".
men jeg tror ikke det er den.
Eller hvad...?
Sætter pris på lidt hjælp.:)

Mvh Drunken Butterfly

Fra : Lars Rindsig

Dato : 12-04-03 17:44

Butterfly McQueen wrote:

> Jeg søger titlen på en bestemt plade med AS.

Det er formentlig en bestemt ep eller single, du leder efter, men de
sange, du nævner, burde være på _Unboxed Set_, som er alle bandets
udgivelser samlet på én CD.

Lars

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 12-04-03 18:43

"Lars Rindsig" <spam@bounce.bounce.bounce> skrev i en meddelelse

> Det er formentlig en bestemt ep eller single, du leder efter, men de
> sange, du nævner, burde være på _Unboxed Set_, som er alle bandets
> udgivelser samlet på én CD.

Tak for tippet.
Den skal hjem i samlingen.
Men de sange jeg nævner,
er så vidt jeg husker et helt album.

Fra : Søren Thomsen

Dato : 12-04-03 20:02

"Butterfly McQueen" <tul@nospamtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "My ol' man's a fatso","They saved Hitlers cock"
> og "Tod Killings".
> På rillen kan jeg kun finde "Back from Samoa".

Det er den. Jeg har selv Back from Samoa.

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 13-04-03 01:09

"Søren Thomsen" <6x104138@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> "Butterfly McQueen" <tul@nospamtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er den. Jeg har selv Back from Samoa.

Takker.Er bestilt.
Alle tiders kult-plade skal hjem i samlingen.

Mvh Drunken Butterfly.
"Please nurse,for a woman with a dead foetus on your
head you're not being very openminded."

Fra : Søren Thomsen

Dato : 13-04-03 08:51

> "Søren Thomsen" <6x104138@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Takker.Er bestilt.
> Alle tiders kult-plade skal hjem i samlingen.

Hvis du ikke har held hos Rillen (selv ventede jeg en måned eller to på mit
eksemplar), så prøv http://www.lydsporet-online.dk.

Fra : Lars Rindsig

Dato : 13-04-03 12:58

Søren Thomsen wrote:

> Hvis du ikke har held hos Rillen (selv ventede jeg en måned eller to på mit
> eksemplar), så prøv http://www.lydsporet-online.dk.

Dén butik har altid lukket, når jeg en er i Fredericia. Og nu har de en
hjemmeside med et imponerende udvalg, og det betyder nok desværre, at
jeg snart er nødt til at voldtage min bankkonto igen.

Til gengæld er nogle af priserne godtnok noget hampre - fx GONG
CAMEMBERT ELECTRIQUE -REM 4988002408504 CD 319,-

*Tre* *hundrede* *nitten* kroner! Der er også nogle plader, der er
opført to gange med forskellig pris (uden at der er tale om fx
remasterede versioner), men det er et eller andet stedt lidt
charmerende, liegsom Rillen i gamle dage

Lars

Fra : Søren Thomsen

Dato : 13-04-03 13:47

> [...]
> remasterede versioner), men det er et eller andet stedt lidt
> charmerende, liegsom Rillen i gamle dage

heh... men den er nu bedre end Rillen, synes jeg. Hvis Lydsporet siger, at
der går to uger med at få noget hjem, så går der to uger. Hvis Rillen siger,
at der går to uger med at få noget hjem, går der en måned. Hvis man skriver
til Lydsporet, får man svar samme dag eller dagen efter. Hvis man skriver en
to-tre gange til Rillen og henviser til de gamle mails, som man har skrevet
for nogle uger siden, kan man være heldig at få et svar. Lydsporet er
faktisk gået hen og blevet min yndlingspladebutik