Offentlige mapper og delt adressekartotek ~
Fra : Martin Christensen

Dato : 22-03-01 14:00

Hejsa

Jeg har tidligere spurgt om hvorledes jeg kan dele at adressekartotek med de
andre personer/computere på vores LAN (der er 4 computere tilsluttet, der
alle bruger Outlook Express). I den forbindelse fik jeg at vide at Outlook
Express ikke kan dele adressekartoteket, men at Outlook kan.

Nu har jeg rodet lidt med Outlook97, og det er efterhånden mit indtryk at
der kun kan deles adressekartotek med andre hvis kartoteket lægges i en
offentlig mappe, og at offentlige mapper kun kan laves hvis det hele kører
på en Exchangeserver. Er det korrekt? Det skal siges at vi ikke har en
Exchangeserver kørende.

Hvis ikke, er der så nogen der kan forklarer mig hvorledes jeg kan dele mit
adressekartotek/lave et fælles adressekartotek på LAN'et?

Mvh.
Martin

Fra : Paladin

Dato : 23-03-01 22:40

In article <99ct4o$cq0$1@news.cybercity.dk>, martin@munch.as says...
> [...]
> offentlig mappe, og at offentlige mapper kun kan laves hvis det hele kører
> på en Exchangeserver. Er det korrekt? Det skal siges at vi ikke har en

Hvis du har en exchange server kørende, så har du et PROBLEM, og hvis du
kører Workgroup i dit netværk, kan det godt passe, at du ikke kan dele
adresse kartoteket. Du burde (jeg har ikke prøvet) kunne lave et adresse
kartotek på, een maskine og eksportere denne fil, og (hvis du har
rettighederne), så importere filen på de andre arbejdsstationer.

--
Åhh hvor har jeg det GODT