ISDN > Analog
Fra : Heimo

Dato : 22-03-01 13:34

Hej
Jeg skal flytte nu og ønsker ikke ISDN på det nye sted, TDS siger at hvis
jeg skal flytte og ikke vil ha ISDN skal jeg betale for en konverting og en
flytning men så er det ligeså billigt og bare oprette en ny telefon. Var der
ike noget om at det ikke var alle kunder de kunne afkræve den konverings
afgift fra ? jeg har ikke skrevet under på noget og heller ikke set den
afgift da jeg fik ISDN

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-03-01 14:35

"Heimo" <gammon@city.dk> wrote in message
> [...]
> ike noget om at det ikke var alle kunder de kunne afkræve den konverings
> afgift fra ? jeg har ikke skrevet under på noget og heller ikke set den

Hvis du flytter til en bopæl, hvor der i forvejen er installeret ISDN, kan
du kræve at TDC nedtager dette. Dette er omkostningsfrit.

Hvis du flytter din i forvejende ISDN, medover i den nye bopæl men ikke
ønsker ISDN, skal du betale for nedtagning af dette.

--
Bjarke Andersen

Fra : Peter T.

Dato : 22-03-01 18:59

> [...]
> ike noget om at det ikke var alle kunder de kunne afkræve den konverings
> afgift fra ? jeg har ikke skrevet under på noget og heller ikke set den

Niks. Jeg er netop flyttet og er samtidig skiftet fra isdn til analog uden
omkostninger, hvilket jeg faktisk tjekkede 2 eller 3 gange hos TDC for at
være sikker. Der må sidde en servicemedarbejder hos TDC, som ikke har fået
ordentlig besked. Så vidt jeg har forstået bliver isdn-linien opretholdt på
den gamle bopæl, som den ny ejer så kan kræve at få nedtaget uden afgift.

Peter T.