Personlig webdeling
Fra : Jakob Sobocki

Dato : 12-04-03 12:36

Hvordan er det nu med det dér Apache...
Hvis jeg nu har lagt min hjemmeside ind i Sites mappen og nu gerne vil
hoste den (Webdeling er slået til), kan min computer så odt hoste mens
den står på vågeblus?

Jakob

Fra : Peter Kiil

Dato : 12-04-03 13:06

in article 1ftb1pp.zhjo8g61oknyN%jakobsobocki@mac.com, Jakob Sobocki at
jakobsobocki@mac.com wrote on 4/12/03 1:36 PM:

> Hvis jeg nu har lagt min hjemmeside ind i Sites mappen og nu gerne vil
> hoste den (Webdeling er slået til), kan min computer så odt hoste mens
> den står på vågeblus?

Nej den skal være tændt hele tiden.

--
/peter

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 13-04-03 10:45

> Nej den skal være tændt hele tiden.

Og det er jo lige netop faktum, altså at maskinen skal være tændt hele
tiden, som gør det til en halvdyr affære at have sin egen
mail/ftp/web-server kørende 24 timer i døgnet.

Hvis man kan nøjes med statiske web-sider og ikke forlanger meget stor
harddiskplads, så er det jo næsten lige ved at man får gratis serverplads
til sine websider.... Man skal næsten have en proffesionel indgangsvinkel
før det kan svare sig at have sin egen server kørende i døgndrift.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-04-03 10:00

"Henrik G. Jacobsen" <nospam@brakmark.dk> writes:

> [...]
> serverplads til sine websider.... Man skal næsten have en
> proffesionel indgangsvinkel før det kan svare sig at have sin egen

Det er korrekt, at det ikke er rationelt at have sit egen, lille
websiet kørende hjemmefra - men det er bestemt hyggeligere at have en
lun maskine stående, hvor det siger lyde, når folk klikker
rundt...

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003