Fjerne vinduesluk med dobbeltklik?
Fra : Martin Petersen

Dato : 10-04-03 10:23

10.2.4.
Kan man ikke fjerne den funktion i Finder der får et vindue til at lukke
når man dobbeltklikker på topbjælken. Det kommer man nemlig nogle gange
til når man skal flytte en vindue og den slags, og det er
pisseirriterende.
v.h
Martin

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 10-04-03 12:17

In article <1ft7684.xn5vi8ovka2oN%martinmarius@petersen.mail.dk>,
martinmarius@petersen.mail.dk (Martin Petersen) wrote:

> Kan man ikke fjerne den funktion i Finder der får et vindue til at lukke
> når man dobbeltklikker på topbjælken.

Man kan under OS 9, men jeg tror ikke man kan under X. Muligvis findes
der en utility til det, men jeg tror ikke det er indbygget i systemet.

Venlig hilsen Mikkel

--
Mikkel Pagh
http://imv.au.dk/~mpagh/

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-04-03 15:08

Mikkel Pagh <spiced.pork@ham.com> wrote:

> Man kan under OS 9, men jeg tror ikke man kan under X. Muligvis findes
> der en utility til det, men jeg tror ikke det er indbygget i systemet.
>
> Venlig hilsen Mikkel

tak og øv
v.h
MartinP

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-04-03 15:34

Mikkel Pagh <spiced.pork@ham.com> wrote:

> Man kan under OS 9, men jeg tror ikke man kan under X. Muligvis findes
> der en utility til det, men jeg tror ikke det er indbygget i systemet.

Men de lukker da ikke, vel? Hos mig ryger de bare ned i docken. Så er de
i det mindste ikke tabt, men kan let åbnes igen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-04-03 15:50

> Men de lukker da ikke, vel? Hos mig ryger de bare ned i docken. Så er de
> i det mindste ikke tabt, men kan let åbnes igen.

Det er rigtigt. Men for nogle af os er bare én overflødig bevægelse med
musen jo lig med et ufatteligt produktionstab ...
martinP

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-04-03 10:11

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Det er rigtigt. Men for nogle af os er bare én overflødig bevægelse med
> musen jo lig med et ufatteligt produktionstab ...

Nå ja, okay. Men hvis man ved en fejl lukker et vindue, hvor man f.eks.
har lavet en indviklet søgning på internettet, kan det være ret
generende. Derimod kan man jo blot åbne vinduet igen, hvis det er blevet
minimeret til Docken.
--
Henrik Münster
Esbjerg