Vedr. Tonerpatron til HP laserjet 6L
Fra : Nielsen I

Dato : 12-04-03 17:32

Hejsa.... er der nogle der ved, hvor man billigst kan få en original
tonerpatron til ovennævnte printer - eller/og om der er nogle der har
erfaring med andre kompitable patroner til denne printer, og som skulle
virke lige så godt? Min originale har indtil videre holdt siden 1998, altså
5 år, hvilket må siges at være okay

mvh

Nielsen

Fra : complex@pc.dk

Dato : 12-04-03 19:12

Den gamle har holdt i 5 år!!!!!!!!!!!
Så vil du købe en billigtoner
Undskyld jeg siger det, men er det ikke at være en fedterøv?

Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : Den Dovne

Dato : 12-04-03 19:41

complex@pc.dk wrote:

>Den gamle har holdt i 5 år!!!!!!!!!!!
>Så vil du købe en billigtoner
>Undskyld jeg siger det, men er det ikke at være en fedterøv?

Lasertoner holder længe - Min gamle HP-4L kørte 5-6 år på en patron,
og der blev ellers ikke sparet på brugen.

Nu er den er desværre udskiftet med en deskjet og det er ved at
ruinere mig, sådan et sæt blæk patroner holder jo ikke en måned - og
de koster nærmest det samme som laserpatronen.

<Den Dovne>

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-03 19:54

Hej

Jeg har genfyldt min toner til min HP 6L laserprinter
det kostede kr 150,00 incl fragt. Refillen kan købes hos
http://www.dansktonerservice.dk/

Det er rimelig simpelt at genfylde, og kvaliteten er helt i top.

Mvh
Holger

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-04-03 21:42

On Sat, 12 Apr 2003 20:54:23 +0200, "HMR" <holgerris(a)mail.dk>
wrote:

>Jeg har genfyldt min toner til min HP 6L laserprinter
>det kostede kr 150,00 incl fragt. Refillen kan købes hos
>http://www.dansktonerservice.dk/
>
>Det er rimelig simpelt at genfylde, og kvaliteten er helt i top.

Tak for tip'et. Gad vist hvor mange gange man kan genfylde.

Hvis den kan printe lige så mange sider som en ny bliver det en
herlig lav sidepris.

150,00/9/500 = 0,033 Kr / side + papir

Ifølge edbpriser.dk koster en ny toner incl. forsendese 505,-
Det giver en sidepris på 505,00/9/500 = 0,112 Kr / side + papir

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Leony

Dato : 13-04-03 09:19

"Jørgen Nielsen" <nospamjn2@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ifølge edbpriser.dk koster en ny toner incl. forsendese 505,-
> Det giver en sidepris på 505,00/9/500 = 0,112 Kr / side + papir

Endvidere skal du vel regne med besværet med opfyldning.
Tage i betragtning at produktet sikkert ikke er lige så godt som
originalen.
Svjh er tonerstøv ikke helt ugiftigt.
Men der er jo ingen grund til at tage sorgerne på forskud, det er jo
billigt.
Jeg overvejer da kraftigt, at prøve det næste gang min Minolta skal
fyldes op.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-04-03 11:03

On Sun, 13 Apr 2003 10:18:56 +0200, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

>Endvidere skal du vel regne med besværet med opfyldning.

Hvis det var i et firma er det ikke sikkert jeg vil have råd til
at "spare på den måde" )

>Tage i betragtning at produktet sikkert ikke er lige så godt som
>originalen.

Det er også her min skepsis ligger, men det skal være galt for at
være ringere end den sidste toner jeg har købt.

Jeg har købt og betalt for en _ny_ Canon EP-A toner, men den
sviner papiret og ser absolut ikke ny ud. Der har aldrig været
problemer med de forrige som også var fra Canon.

Nummeret over stregkoden:
1548A003[BA]
Fra en tidligere toner har jeg dette nummer
1548A003[AA]

Firmaet sælger også Canon Rebuil toner, kan det tænkes at det er
en sådan jeg har fået?

>Svjh er tonerstøv ikke helt ugiftigt.
Udefor med vinden i ryggen kan vel klare det meste.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Leony

Dato : 13-04-03 12:42

> Jeg har købt og betalt for en _ny_ Canon EP-A toner, men den
> sviner papiret og ser absolut ikke ny ud. Der har aldrig været
> problemer med de forrige som også var fra Canon.

Hvis den er ny og original, så må der være en eller anden form for
garanti. Enten fra producent/forhandler.

> Firmaet sælger også Canon Rebuil toner, kan det tænkes at det er
> en sådan jeg har fået?

I så fald er du jo blevet snydt.
Jeg tror du skal have en lille snak med din forhandler.

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-03 17:18

Kan ikke lige huske det helt, men man skiller den lidt ad i den en ende, og
der er faktisk en prop mener jeg, den tages så af og man fylder så nyt
"toner" i. Der følger en vejledning med
ved køb så man kan se hvad man skal gøre.

Mvh
Holger

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-04-03 12:47

On Sat, 12 Apr 2003 20:54:23 +0200, "HMR" <holgerris(a)mail.dk> wrote:

>Det er rimelig simpelt at genfylde, og kvaliteten er helt i top.

Hvordan gør man - troede kun det var blæk patroner der kunne
re-fill'es

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen