Problemer med undertekst
Fra : PainMaster

Dato : 12-04-03 12:21

Hej alle, jeg kan ikke få vist undertekster på mit TV, når jeg afspiller en
film, men kan fint se dem på min monitor.

Jeg har MSI GeForce 4 Ti 4200, Win XP, og bruger BSPlayer, nyeste version
(0.86). Det har tidligere fungeret, men desværre ikke længere. Filmen kører
fint, men teksterne kommer ikke med.

Nogen idéer? På forhånd tak.

PainMaster

Fra : Vega

Dato : 12-04-03 14:46

Prøv at åbne teksten igen.

Fra : Fox

Dato : 12-04-03 14:50

> [...]
>
> Jeg har MSI GeForce 4 Ti 4200, Win XP, og bruger BSPlayer, nyeste version
> (0.86). Det har tidligere fungeret, men desværre ikke længere. Filmen

ændre baggrundes farven for teksten.........tror teksten bliver vist som
sort

fox

Fra : PainMaster

Dato : 13-04-03 19:35

Tak for tippene, men ingen af dem hjalp...

Teksten var hvid, på sort baggrundsfarve. Har prøvet at ændre farver, sætte
sort baggrund på etc., men ingenting hjælper...

Andre, med gode forslag? Nogen, der selv har set dette problem??

PainMaster

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 14-04-03 14:01

Hej du !

Dit problem ligger i at DivX har et overlay problem.

Løsningen finder du her: http://www.tac.ee/~prr/videoutils/DivXG400.2_7.zip

Denne patch er oprindelig udviklet til Matrox G400, men den virker glimrende
på de fleste andre kort.

Har selv et Point Of View TI-4200 og det virker fremragende

Jannik