temp. på geforce4 ti
Fra : Lars Baun

Dato : 11-04-03 17:22

Hvordan tjekker jeg temp. på mit nvidia geforce4 ti ?

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 11-04-03 18:08

> Hvordan tjekker jeg temp. på mit nvidia geforce4 ti ?

Hvilket mærke er det?

Jeg mener KUN det er ASUS' kort der understøtter software aflæsning af GPU
temp. Du kan jo selvfølgelig altid købe en føler du kan sætte tæt på GPU'en
og så aflæse temp. vha. den.

Mvh.

Kenneth

Fra : Jan Vennike

Dato : 11-04-03 18:41

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:3e96f676$0$147$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Jeg mener KUN det er ASUS' kort der understøtter software aflæsning af GPU
> temp. Du kan jo selvfølgelig altid købe en føler du kan sætte tæt på

Hmm

Jeg har et Asus TI 4200 - og der siger Asus medfølgende værktøj at den IKKE
understøtter temperaturaflæsning

--
Jan

Remove the cat in the emailadress to reach me

Fra : DWM

Dato : 11-04-03 19:58

"Jan Vennike" <JanGARFIELD@vennike.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm
>
> Jeg har et Asus TI 4200 - og der siger Asus medfølgende værktøj at den IKKE
> understøtter temperaturaflæsning

Det er, SVJH, kun deluxe udgaverne der understøtter det.

/Kenneth Iversen

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 12-04-03 19:55

Lars Baun wrote:
> Hvordan tjekker jeg temp. på mit nvidia geforce4 ti ?

Køb eventuelt en externt temp måler
http://www.studiedata.dk/search.asp?keyword=temperatur+m%E5ler

De fåes sikkert også billigere andre steder