Fladskærm og PCI
Fra : SB

Dato : 08-04-03 17:01

Hejsa,

Jeg står og tænker på at købe en fladskærm til min PIII 450mhz, men jeg har
ingen AGP-port.
Mit nuværende PCI grafikkort er et geforce2, men uden DVI stik til
fladskærmen.
Er det muligt at tilslutte fladskærm til normal VGA-port (fx via
adaptor-thingie) eller er det muligt at købe et PCI-grafikkirt med DVI-stik
(har søgt på www.edbpriser.dk, men ingenting matcher søgningen)

SB

Fra : Rune Manscher

Dato : 08-04-03 18:12

"SB" <aasfdgg@sdgas.com> wrote in message
> [...]
> Er det muligt at tilslutte fladskærm til normal VGA-port (fx via
> adaptor-thingie) eller er det muligt at købe et PCI-grafikkirt med DVI-stik

Du kan købe fladskærme der har alm. VGA-stik på - både i udgaver der kun har VGA
(fx. Performance LM153), men også i udgaver der har både VGA og DVI (fx. LG
782LE). Tidligere var kvaliteten på førstnævnte type dog noget lavere end på
skærme med 'rigtig' digital udgang. Om det har ændret sig, ved jeg ikke, men det
kunne man jo formode.

*Rune

Fra : SB

Dato : 09-04-03 07:41

1000 tak for det indblik i fladskærme...mit problem er løst

SB

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 09-04-03 20:00

> [...]

> skærme med 'rigtig' digital udgang. Om det har ændret sig, ved jeg ikke,

På de skærme jeg har set der både har alm. vga og dvi er der ingen synlig
forskel på billedet...

Fra : Rune Manscher

Dato : 10-04-03 08:28

"Peter Sepstrup" <peter@NOSPAMsepstrup.zapto.org> wrote in message
> [...]
> men det
>
> På de skærme jeg har set der både har alm. vga og dvi er der ingen synlig

Det er der på min - men den er også et år gammel.

*Rune

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 10-04-03 16:21

> Det er der på min - men den er også et år gammel.

Ok.. hvad er det for en skærm?

Fra : Rune Manscher

Dato : 10-04-03 16:45

> synlig

> Ok.. hvad er det for en skærm?

En LG 782LE. Men nu jeg tænker mig lidt om, bliver jeg i tvivl om jeg har
sammenlignet de samme opløsninger.

*Rune

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 09-04-03 08:45

Hvad med at bruge USB stikket

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 09-04-03 18:29

SB wrote:

> Jeg står og tænker på at købe en fladskærm til min PIII 450mhz, men jeg har
> ingen AGP-port.

Hvad er det for et bundkort? (det lyder ret usandsynligt at der ingen
AGP-port er)