GF4ti4200 vs Radeon9500
Fra : Morten Gudiksen

Dato : 08-04-03 16:10

Jeg påtænket at købe et nyt grafikkort. Jeg skal primært bruge det til at
spille FPS. Hvilket af de to ovenstående er bedst? Er RAdeon de 400,- mere
værd

Morten

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 08-04-03 16:12

"Morten Gudiksen" <rikkeogmorten@mail1.stofanet.dk> crashed Echelon
writing news:b6uok2$h1$1@sunsite.dk:

> Jeg påtænket at købe et nyt grafikkort. Jeg skal primært bruge det til
> at spille FPS. Hvilket af de to ovenstående er bedst? Er RAdeon de
> 400,- mere værd

Onkel Tom har altid svaret
http://www6.tomshardware.com/graphic/20030120/index.html

--
Bjarke Andersen

Fra : Aksel Spandet

Dato : 08-04-03 21:47

Lige en lille note om radeon 9500....

Jeg har lige købt dette kort (Sapphire).... Og det ville så ikke kører med
min strømforsyning.... (Den var på de 300 watt som radeon skriver at den
minimum skal være).

Jeg købte så et chieftec kabinet med en 12v Atx PSU i, og nu virker det....
men det er da provokerende at de ikke kan skrive det.....

Jeg kan lige henvise til dette forum:
http://secure.newegg.com/app/CustratingReview.asp?item=14-102-252

Jeg skrev en mail til til sapphire, om problemet.... Og jeg fik svaret at
jeg skulle købe en amd eller intel godkendt PSU.
Jeg valgte så i stedet denne chieftec som ikke er godkendt, men også
virker....

Mvh
Aksel