Sæt AntiAliasing på Radeon 9500 Pro?
Fra : Nikolaj Rasmussen

Dato : 06-04-03 15:19

Hej,
Har fået købt mig et radeon 9500 pro, men syntes at der mangler en del
settings i display properties, f.eks. muligheden for at sætte AntiAliasing?
Hvordan gør man det, eller skal jeg have fat i et extra program til disse
ting?

Og hvad med diverse OpenGL/Direct3D-indstillinger?

mvh
Nikolaj Rasmussen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-04-03 18:39

Nikolaj Rasmussen 's insignificant opinion was stated in:
3e9037f5$0$24705$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> [...]
> program til disse ting?
>
> Og hvad med diverse OpenGL/Direct3D-indstillinger?

Har du installeret kontrolpanelet også?
Ellers hop over på ati.com og hent driverne og tilhørende kontrolpanel, der
er en del muligheder for at ændre i sådanne ting.

Vil du justere yderligere kan
http://www.rage3d.com/r3dtweak/
varmt anbefales.

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Nikolaj Rasmussen

Dato : 06-04-03 20:31

> [...]
der
> er en del muligheder for at ændre i sådanne ting.

Takker :)
Dog kan jeg ikke installere rage3d, da mit kort er fra aldi-pc'en
hvor de har fået ordnet et modificeret 9500 pro som de har kaldt 9600tx,
og det kan rage3d overhovedet ikke finde :(

Fra : Hellfire

Dato : 12-04-03 20:34

For at få Rage3D til at virke, kræver det at bios'en på kortet modificeres,
da kortene er "låst"