Hvilket af disse to er hurtigst
Fra : Martin San.

Dato : 01-04-03 11:02

Håber at nogen vil svare på dette spørgsmål!
Hvilket af disse to kort er hutigst:

- MSI GeForce 4 Ti4200 128Mb AGP 8x
- Sapphire/ATI Radeon 9000 PRO 64 Mb All-In-Wonder

/Martin

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-04-03 12:05

Martin San. wrote:
> Hvilket af disse to kort er hutigst:
>
> - MSI GeForce 4 Ti4200 128Mb AGP 8x

Det er denne, hvis vi snakker 3D.

> - Sapphire/ATI Radeon 9000 PRO 64 Mb All-In-Wonder

Dette har vist bedst 2D billede og TV-Out.

3D benchmark:
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/12/22/6352043

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : TBP

Dato : 01-04-03 20:44

Hej.

Sludder,4200`eren er hurtigst.Det er et 9000 Pro han vil sammenligne med
,ikke et 9500 Pro.
Iøvrigt viser testen ,at 4200`eren og 9500 Pro er stort set lige hurtige.

Torben

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 01-04-03 21:08

TBP wrote:
> [...]
> med ,ikke et 9500 Pro.
> Iøvrigt viser testen ,at 4200`eren og 9500 Pro er stort set lige

Øh i siger da det samme??

Mikael skriver nemlig under det han svarer på (som man bør).

Det er i hvert fald nemmere at finde ud af, end hvis det hele er klippet
væk.

Mvh Michael

Fra : TBP

Dato : 02-04-03 18:32

Hej.

Ja, I har ret : Dårligt læst,dårligt svaret.Ikke særlig elegant...........
Beklager,det var ikke lige min dag

Torben

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-04-03 22:32

www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Martin San.

Dato : 02-04-03 12:41

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> Det er denne, hvis vi snakker 3D.

Ok, jeg er ikke den store gamer

> Dette har vist bedst 2D billede og TV-Out.

Ja, jeg kan nu se at 9000PRO A-I-W er lagt ud som et multimedie grafikkort
med tv-tuner og video in+out osv.

> 3D benchmark:
> http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/12/22/6352043

Tak for linket.