TV Tool.
Fra : Tom

Dato : 01-04-03 09:01

hejsa ..

jeg har indstaleret tv tool 6.5 og "fået" det registreret, men nu for jeg en
fejl om at min userdata ikke passer efter en 15 min tid. er der nogen der
ved hvordan man kan få programmet til at køre...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-04-03 09:10

Tom wrote:
> jeg har indstaleret tv tool 6.5 og "fået" det registreret,
> men nu for jeg en fejl om at min userdata ikke passer
> efter en 15 min tid.

Lyder som en cracket version.

> er der nogen der ved hvordan man kan få programmet
> til at køre...

Kontakter TVTool.de

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Tom

Dato : 02-04-03 09:29

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mvh.
> Mikael Nørrelund
>
> Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

hmm ja det er en cracket version, derfor nok ikke så godt at kontakte tv
tool..
er der andre forslag ???

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-04-03 11:32

"Tom" <myginholysword@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hmm ja det er en cracket version, derfor nok ikke så godt at kontakte tv
> tool..
> er der andre forslag ???

Tjah hvis ikke du kan finde ud af at finde et
crack der virker så må du jo gøre som
jeg og mange andre har gjort: købe det.
Gav gladeligt de 10? i sin tid.
Så er du sikker på at få userdata
der virker og at blive informeret
om upgrades osv.
Kanon program som fortjener al den
støtte det kan få.
--
Peter J

Fra : Carsten Bogner

Dato : 02-04-03 20:37

det kan jeg kun tilslutte mig .. 75 gode danske kroner, og så har man
fået et kanon program - og støttet en hårdtarbejdende programmør ...
nogle gange kan man sgu være for fedtet!

Fra : DWM

Dato : 02-04-03 20:47

"Carsten Bogner" <ckbogner@vip.cybercityDOTdk> skrev i en meddelelse
> det kan jeg kun tilslutte mig .. 75 gode danske kroner, og så har man
> fået et kanon program - og støttet en hårdtarbejdende programmør ...
> nogle gange kan man sgu være for fedtet!

Fuldstændig enig. Og det er jo heller ikke mange penge for et så
suverænt program.

/Kenneth Iversen