Daytona Geforce4 ti4200 tv-out kun sort h~
Fra : Martin H

Dato : 30-03-03 16:48

Har prøvet at rette til div PAL og NTSC formater
og jeg kan sagtens se Video i ful skærm osv.

.....men det er i sort/hvid

Er der nogen der kan hjælpe, for jeg er løbet tør for ideer

Martin

Fra : Michael Aggerholm, B~

Dato : 30-03-03 17:15

Martin H wrote:
> [...]
> og jeg kan sagtens se Video i ful skærm osv.
>
> ....men det er i sort/hvid
>
> Er der nogen der kan hjælpe, for jeg er løbet tør for ideer

Du sender sikkert et s-video signal til et TV, der ikke understøtter s-video
eller ikke er indstillet korrekt.

Løsning: Indstil TV'et korrekt (den kan være det hedder S-VHS i manualen til
TV'et).
Hvis der er flere scart stik, kan det være, at det kun er et af scart
stikkene der understøtter s-video, prøv derfor at skifte stik (igen kan det
være at det skal indstilles rigtigt).

Ellers skal du have fat i en konverter, og leve med den kvalitet composite
kan levere.

Mvh Michael

p.s. Prøv at kigge tilbage i gruppen, det er et tilbagevendende spørgsmål.

Fra : Martin H

Dato : 30-03-03 17:21

Mange tak nu ved jeg da hvor problemet ligger.

"Michael Aggerholm, Brabrand" <maggerholm@FJERNESstofanet.dk> wrote in
message news:3e871814$0$7637$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...