Lyn-mini-katte-træf *gg*
Fra : Helle Andersen

Dato : 12-04-03 14:24

Eller hvad sådan noget nu hedder....... *ss*

Henrik skal en tur til det sjællandske og vi havde snakket om at han skulle
kigge forbi Rødovre og se mine små nye killinger + alle de andre katte
naturligvis.

Nå men én tanke tog den anden og vi kom til at snakke om at det da kunne
være hyggeligt at arrangere et hurtigt lille missetræf, selvom det jo er med
noget kort varsel. Henrik har jo normalt ikke mulighed for at deltage og
møde nogen af "os andre idioter" for der er jo ikke mange kattetræf i
Haderslev og omegn

Så derfor kunne jeg da godt tænke mig at vide om nogen kunne tænke sig at
komme til træf hos mig Langfredag - tidspunkt endnu uvist - og samtidig få
mulighed for at gramse på nogle små lækre killinger der fylder 5 uger den
dag ? Der er forresten nye billeder på min hjemmeside....

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Ann K.

Dato : 12-04-03 14:28

Hejsa.
Jeg er på!
Tid???
Bage kage???
Medbringe Jan???

Mvh Ann

Fra : Helle Andersen

Dato : 12-04-03 14:32

"Ann K." <tsarsFJERN@DETTEos.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er på!

Perfekt !

> Tid???

Det ved jeg ikke helt endnu....

> Bage kage???

Tak, meget gerne !

> Medbringe Jan???

Du kan lige prøve på andet..... *ss*

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Ann K.

Dato : 12-04-03 19:35

Hej Helle
Du mailer bare et tidspunkt... og så vrider jeg armen om på Jan...

Men jeg kan jo lige så godt give jer, der kommer, en opgave...
Jeg har endelig fundet Dises kæreste!
Og skal derfor have hittet på et stamnavn til et opdræt af Shetland
Sheepdog (af de _totalt_ uvidende kaldet "mini-collie"
Navnet skulle meget gerne afspejle min interesse for (nordisk) mytologi
og være nemt at udtale *sss* Jeg ville helst bruge "Saga's"... men det
kunne jo være at det navn allerede var taget...
Men det gør heller ikke noget at, stamnavnet har en eller anden
betydning - helst hunderelateret, fx ordet "hund" eller "hyrdehund" på
forskellige sprog... eller i det mindste noget med "fart over"

Forslag????

Mvh Ann

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 13-04-03 08:08

> Jeg har endelig fundet Dises kæreste!
> Og skal derfor have hittet på et stamnavn til et opdræt af Shetland
Sheepdog Navnet skulle meget gerne afspejle min interesse for (nordisk)
mytologi
> og være nemt at udtale

Hvad med "Ask Yggdrasil"?

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

There are easier things in life than finding a good man... like nailing
jello to a tree, for instance.
http://praxis-it.dk/dyr/
http://praxis-it.dk/humor/
http://praxis-it.dk/chezannette/

Fra : Katrine Nederby

Dato : 13-04-03 19:14

"Pernille Lauridsen" <pl@NOSPAMpraxis-it.dk> skrev i en meddelelse

> Sheepdog Navnet skulle meget gerne afspejle min interesse for (nordisk)
> mytologi
>
> Hvad med "Ask Yggdrasil"?

Hej Pernille

Måske, du lige skulle nævne, at det allerede er i brug som stamnavnet på et
marsvineopdræt
(Min veninde har "Birkens" Mødte i ikke hinanden i Støvring?)

Og Ann:
Var selv lidt lun på Brejdablik/Breidablik (Balders hus), da jeg i sin tid
skulle søge stamnavn, men valgte det alligevel fra, da det vist er navnet på
et kendt hus i hmmm...Norge? Kan heller ikke lige huske, hvad det er kendt
for (museum?), men ikke desto mindre et flot navn, synes jeg, så måske kan
det bruges

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Nina El Falaki

Dato : 13-04-03 16:57

Du behøver ikke kennelnavn til 1. kuld!!

Hvad med at søge i det gæliske??

Et par fantasifulde forslag *gg*

Doggidog

My dog

The Tiptoe Dog

Sheepguard

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann K.

Dato : 13-04-03 22:23

Hej Nina.

>Du behøver ikke kennelnavn til 1. kuld!!

Ved jeg godt... men hvem siger at vi kun skal have det ene kuld?
Har allerede flere købere... ikke kun på denne kombination, men også
fordi det er Dise
Vi har åbenbart alligevel gjort et vist indtryk, når vi har været til
agilitystævner...
Øhhh nej... Du behøver IKKE at kommentere min bemærkning nærmere!

>Hvad med at søge i det gæliske??

Forslag???

>Sheepguard

Den er noteret!!!

Mvh Ann.
PS... note til teflonhjernen..... Husk nu - det er på fredag, at der er
kattetræf hos Helle

Fra : Eva Schmidt

Dato : 12-04-03 16:14

> [...]
5 uger den
> dag ? Der er forresten nye billeder på min hjemmeside....

Hejsa Helle

Har lige besøgt din hjemmeside og set billederne af Taz og
Tippie!

Altså det er lige før jeg sidder med tårer i øjnene, for hold da
helt op, hvor er de bare VIDUNDERLIGE!!!!

Måske skulle man samle sig sammen og komme til kattetræf igen og
se de små i levende live????

Jeg vil ikke love at bage kage, da jeg helst ser, at selskabet
ikke i samlet trop sendes til udpumpning, men om der kan medtages
noget købt, der er godkendt af levnedsmiddelstyrelsen, så kunne
det være en mulighed.....

mvh Eva

Fra : Helle Andersen

Dato : 13-04-03 00:14

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Altså det er lige før jeg sidder med tårer i øjnene, for hold da
> helt op, hvor er de bare VIDUNDERLIGE!!!!

Ja, vel er de da vidunderlige Det fortæller deres mor, Eika, altså også
op ad stolper og ned ad vægge om til alle, der gider at høre på det

> Måske skulle man samle sig sammen og komme til kattetræf igen og
> se de små i levende live????

Jamen, det synes jeg da absolut at du skulle, Eva. Det er i
en god sags tjeneste, for sådan nogle små mislinger har jo
godt af at blive håndteret af en masse forskellige
mennesker

> [...]
> ikke i samlet trop sendes til udpumpning, men om der kan medtages
> noget købt, der er godkendt af levnedsmiddelstyrelsen, så kunne

Det går nok det hele Bare jeg får en lille smule hjælp er
det helt fint og det har Ann jo været så venlig at tilbyde.
Jeg kan også godt nå at smække en kage sammen - jeg
havde bare ikke lige tid til at afsætte flere dage til det helt
store konditor-udvalgt, for jeg har også lige nogle andre
ting, der skal ordnes i påsken

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-04-03 10:48

> Ja, vel er de da vidunderlige Det fortæller deres mor,
Eika, altså også
> op ad stolper og ned ad vægge om til alle, der gider at høre på
det

Det forstår man godt!!
Jeg er sikker på, at samtlige kattetræf-deltagere nok skal
bestyrke hende i troen på, at dejligere killinger er aldrig set
(Det skulle da lige være hendes første kuld *GG

> Jamen, det synes jeg da absolut at du skulle, Eva. Det er i
> en god sags tjeneste, for sådan nogle små mislinger har jo
> godt af at blive håndteret af en masse forskellige
> mennesker

Glæder mig helt vildt til at se, nusse og gramse på de små
vidundere!

> [...]
> havde bare ikke lige tid til at afsætte flere dage til det helt
> store konditor-udvalgt, for jeg har også lige nogle andre

Det forstår sig!
Men skriv, hvis der er noget, jeg kan tage med!!

mvh Eva

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-04-03 16:33

Helle Andersen wrote:
> [...]
> samtidig få mulighed for at gramse på nogle små lækre killinger der
> fylder 5 uger den dag ? Der er forresten nye billeder på min

øvøvøv, hvor er det bare typisk*G*
lige den dag er jeg fuldt optaget af børnefødselsdag og gæster fra jylland
;(

nå, jeg må håbe der kommer et lignende arrangement snart igen*G*
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 12-04-03 16:41

God ide, vil gerne komme.

Eva, vi kunne ellers hurtigt sætte et helt hospital på den anden ende.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Eva Schmidt

Dato : 12-04-03 16:56

Nina El Falaki <cats@feca.dk> skrev i en
> God ide, vil gerne komme.
>
> Eva, vi kunne ellers hurtigt sætte et helt hospital på den
anden ende.

Nina, skal det forstås sådan, at jeg ikke er alene om at være
mindre god udi bagningens finesser???
Det trøster mig da lidt *GG*

mvh Eva

Fra : Kate

Dato : 14-04-03 08:54

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote in

> Nina, skal det forstås sådan, at jeg ikke er alene om at være
> mindre god udi bagningens finesser???
> Det trøster mig da lidt *GG*

Det er du bestemt ikke. Jeg bager også nødigt til mennesker jeg gerne
vil se igen Godt både bager og konditor er opfundet.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 12-04-03 16:45

In article <b7942d$82q$1@sunsite.dk>, Helle Andersen <abyFJERN@mail.dk>
wrote:

> Så derfor kunne jeg da godt tænke mig at vide om nogen kunne tænke sig at
> komme til træf hos mig Langfredag

Årh - det ville jeg meget gerne. Men desværre er jeg stadig ikke i
stand til at bevæge mig nogen steder hen, så jeg nøjes med at sende jer
et ønske om en rigtig god aften
Hvor er de søde de små nye... men det ved du jo

Fra : Lene Vang

Dato : 13-04-03 08:37

"Hej Helle og Keeeeeesto
I kan også godt regne med mig, og jeg låver at jeg nok skal prøve at holde
fingere væk fra Keeeesto *suk*

--
Hilsen Lene - Som flyver til Kreta den 18/5

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 13-04-03 10:53

"Lene Vang" <lenevang@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fingere væk fra Keeeesto *suk*
>
> --
> Hilsen Lene - Som flyver til Kreta den 18/5

Hi hi Lene
kan høre vi er to som er tosset med den skønne kat Kesto*smil*

Hilsen Sanne
www.silver-heart.dk
killinger ventes i uge 17

Fra : Helle Andersen

Dato : 13-04-03 13:40

"Sanne Schmidt" <sannefjern@spamsilver-heart.dk> skrev i en meddelelse

> Hi hi Lene
> kan høre vi er to som er tosset med den skønne kat Kesto*smil*

2 ???? Kesto har nærmest sin egen fanklub - og jeg har
overvejet at lave T-Shirts til Verdensudstillingen med tryk,
der siger: "Kesto-Crew" )))

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Lene Vang

Dato : 13-04-03 15:53

> 2 ???? Kesto har nærmest sin egen fanklub - og jeg har
> overvejet at lave T-Shirts til Verdensudstillingen med tryk,
> [...]
Det lyder som en rigtigt god ide :)
Du skal bare sige til hvis du har brug for en hånd den dag :) [ Det gælder
sådan set alle som skal på udstilling den dag]

I kan for et mindre beløb, blive medlem i Keeeeesto's Officielle fan klub,
hvis I bliver dømt værdige *GGG*

--
Hilsen Lene - Som flyver til Kreta den 18/5

Fra : Kate

Dato : 14-04-03 08:55

"Sanne Schmidt" <sannefjern@spamsilver-heart.dk> wrote in

> kan høre vi er to som er tosset med den skønne kat Kesto*smil*

Hvem er ikke tosset med Kesto?

Fra : Helle Andersen

Dato : 13-04-03 13:41

"Lene Vang" <lenevang@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> "Hej Helle og Keeeeeesto
> I kan også godt regne med mig, og jeg låver at jeg nok skal prøve at holde
> fingere væk fra Keeeesto *suk*

Det vil Kesto altså nok blive ret skuffet og fornærmet
over og jeg er ikke sikker på, at du kan blive fri Kesto
æææælsker at blive tilbedt og gramset på

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Kate

Dato : 14-04-03 08:54

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@fjernesyahoo.com> wrote in

> Årh - det ville jeg meget gerne. Men desværre er jeg stadig ikke i
> stand til at bevæge mig nogen steder hen, så jeg nøjes med at
> sende jer et ønske om en rigtig god aften

Øv, hvor ærgerligt, Ann. Håber du snart bliver helt frisk igen.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-04-03 15:05

In article <3e9a692a$0$150$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Kate
<mowgliFJERN@oliwer.dk> wrote:

> Øv, hvor ærgerligt, Ann. Håber du snart bliver helt frisk igen.

Hej Kate

Ja henad efteråret måske... Nej jeg håber selvfølgelig det bedste..

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 13-04-03 21:29

Hej Helle.
Hvis jeg ellers kan få løbepas, så vil jeg vældig gerne komme.
Jeg vender lige tilbage med nærmere besked når jeg har fundet ud af, om det
kan lade sig gøre.

Mvh. Else.

Fra : Helle Andersen

Dato : 13-04-03 22:10

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg ellers kan få løbepas, så vil jeg vældig gerne komme.
> Jeg vender lige tilbage med nærmere besked når jeg har fundet ud af, om
det
> kan lade sig gøre.

Det lyder godt Du har i hvert fald en fan - Lotta - jeg
har fortalt, at du er hende "kyllinge-damer", så hun
æææælsker dig allerede *gg*

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 15-04-03 10:12

Det lader til at kunne lade sig gøre Må jeg tage min Ditte-datter med?
Efter vi besøgte dig sidst, udtalte hun, at gid hun boede dér (med alle de
katte og ildere)
- jeg skal nok love at tage hende med hjem igen *GG*

Mvh. Else.

Fra : Helle Andersen

Dato : 15-04-03 14:33

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in message
> Det lader til at kunne lade sig gøre Må jeg tage min Ditte-datter med?
> Efter vi besøgte dig sidst, udtalte hun, at gid hun boede dér (med alle de
> katte og ildere)

Ja da -selvfølgelig må du det Så må vi håbe, at hun får
sin lyst styret *s*

> - jeg skal nok love at tage hende med hjem igen *GG*

Tak

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Bente Jepsen

Dato : 13-04-03 22:01

> [...]
skulle
> kigge forbi Rødovre og se mine små nye killinger + alle de andre katte

Æv, da også at man bor i det mørke Jylland.

> [...]
> mulighed for at gramse på nogle små lækre killinger der fylder 5 uger den
> dag ? Der er forresten nye billeder på min hjemmeside....

Jeg kunne bestemt også godt tænke mig at gramse på dine lækre killinger,
de sidste billeder er bare skønne

Mange hilsner
Bente

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 13-04-03 22:50

Hej Helle

Count me in, med eller uden stuebambus *S*

M.v.h.
Lise
"

Fra : Helle Andersen

Dato : 13-04-03 23:59

Det bliver kl. 19:00.

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-04-03 19:14

Hej Helle

Mail mig lige din adresse, den har jeg selvfølgelig glemt *teflon* men jeg
husker du bor på 4. sal - har du fået elevator, hihi

Fra : Kate

Dato : 14-04-03 08:50

"Helle Andersen" <abyFJERN@mail.dk> wrote in

> [...]
> og samtidig få mulighed for at gramse på nogle små lækre killinger
> der fylder 5 uger den dag ? Der er forresten nye billeder på min

Jae, jeg vil gerne nussekramme nogel små mivere, så count me in.

Fra : Denise

Dato : 17-04-03 17:47

> [...]
> mulighed for at gramse på nogle små lækre killinger der fylder 5 uger den
> dag ? Der er forresten nye billeder på min hjemmeside....

Hej Helle
Jeg har ventet med at skrive til nu, men jeg tror ikke jeg kan nå og komme i
morgen. Jeg ville ellers gerne have hilst på jer og Henrik og nusset
misserne. Men jeg håber I alle får en god aften, men det plejer vi jo at
have, når vi er sammen til kattetræf. God påske .
Hilsen Denise

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-04-03 23:55

"Helle Andersen" <abyFJERN@mail.dk> writes:

> Eller hvad sådan noget nu hedder....... *ss*

Jeg ville da bare lige sige tak til Helle og jer andre jeg mødte den
aften..
Det var da rigtig hyggeligt at møde jer og
snakke/gramse/gramse/gramse/snakke misser...

Og så skulle jeg hilse og sige at de små bestemt var søde og dejlige
at gramse på...*S* I den 1/10 sekund de havde tid...*GG*

--
Med venlig hilsen & miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Melissa