Har spilpræmier indvirkning på SU og bolig~
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-04-03 16:20

Hvis jeg f.eks. vinder 75.000 kr i lotto eller et lign. spil, kan det
så få indflydelse på min SU ? - boligstøtte ?

SU fastsætter at der må tjenes ca. 60.000 kr ved siden af SU´en.
75.000kr er over den grænse, men er det en indtjening der tælles med
? (og er det overhovedet en indtjening ?)

Boligsikring er bl.a. afhængig af indkomst, igen, tæller en præmie
som indtjening ?
Hvis præmien var over 100.000kr bortfalder boligstøtten vel fordi der
så er en formue på over 100.000kr.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white