Markedsføring
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-04-03 16:17

2 ?:

1. EFI (postordre-abonnements firma) skriver ofte på deres reklamer
"vi har 24.000 par sokker vi skal dele ud" - i forskellige
variationer og med forskellige varer.

Det undrer mig meget at de nu i 4-5 år har haft de her 24.000 par
sokker de skal dele ud som vareprøver. Hvor længe kan de blive ved
med at skrive sådan ? - skal de have de 24.000 par sokker der skal
deles ud eller kan de blive ved med det for altid ? (eller, hvornår
er det vildledene markedsføring at nævne sådan et tal - der måske
ikke passer...)

2. Kunkurencer der lover en præmie på "et års forbrug af..." -
hvordan fastsætter med det antal enheder der skal dække det ? -
f.eks. udloves der 360 ½ liters coca cola som værende et års forbrug.
Det stemmer jo ikke overens med f.eks. mit årsforbrug der er
betydeligt lavere - hvorimod det ville være noget højere hvis jeg
havde flaskerne til rådighed.
(sorry hvis det ikke hører til i den her gruppe)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white