Klaus Kjellerup
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-04-03 11:24

STOR SUCCES SELV OM HAN EGENTLIG IKKE SYNGER HEEEELT RIGTIG
DANSKTOP

Det er sjovt nok med ham der "Klaus Kjellerup". Han synger jo egentlig ikke
så`n rigtig dansktop, men han er alligevel blevet meget populær og kendt i
Danmark og han bliver ved og ved og ved og ved med at være på Dansktoppen.
Han er med igen i dag, for at det ikke skal være løgn. Det er den der
"Skrøbelige hjerte", men den er dæleme også ret god alligevel. Det er den
altså. Den er meget`så`n sentimental i det. Så`n rigtigt dansktoppet, i ved.
Jo-jo. der kan godt komme slager-baskere som ikke er helt dansktoppet, som
de skal være og så bliver de alligevel en STOR succes. Der var jo også Lars
Lilholdt med hans sang som han har tilegnet mig. Hvad var det nu den hed.
Det var viost noget med "Smukke menneske". Ja det var det.

Hilsen Åge

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 12-04-03 12:26

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> wrote:
> Det er sjovt nok med ham der "Klaus Kjellerup". Han synger jo
> egentlig ikke så`n rigtig dansktop, ..........

Nej Klaus Kjellerup er komponist og basmand i bandet "Danser med
Drenge"...faktisk er de CD aktuelle nu.
Selvom de synger på dansk er det næppe en genre som ville interessere
dansktoppublikummet.

Ligesom sidst du skrev om det, søde Åge "musicexpert" , har du blandet
Thomas og Klaus sammen.
Det er THOMAS KJELLERUP, der er på Dansktoppen.

/ Flying Hotdogs

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-04-03 14:15

Flying Hotdogs <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b78t32$k86$1@sunsite.dk...

> Ligesom sidst du skrev om det, søde Åge "musicexpert" , har du blandet
> Thomas og Klaus sammen.
> Det er THOMAS KJELLERUP, der er på Dansktoppen.
>
> / Flying Hotdogs
______

Shit. Det er også rigtigt. Men som du "måske" ved er det der
Kjellerup/Lilholdt og og det der P3-gtige-noget
ikke liiiigefrem noget som har min allerstørste interesse. Igår havde jeg
heller ikke helt styr på hvem som sang i det der program som hed "Endelig
Næsering" og som kom på DR 1 kl. 20, men jeg skrev heller ikke hver der
sang, men at det var så`n noget Salomonsen-agtigt noget. Nu har jeg glemt
hvem det var, igen. Men det er også ligemeget.

Musik med de mere kendte navne har jeg dog nogenlunde styr på. Men jeg
er jo ikke musiker. Det eneste instrument jeg spiller er cd og båndoptager.

Hilsen Åge
Hilsen Åge

Fra : Lars Bernau

Dato : 12-04-03 14:27

Åge Halldorsson wrote:
> Nu har jeg glemt hvem det var, igen.

Du skulle lade være med at ryge så meget fjolletobak Åge, det påvirker
åbenbart din hukommelse ret så meget.

--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-04-03 14:38

> Flying Hotdogs <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:b78t32$k86$1@sunsite.dk...

> ______
>

> Musik med de mere kendte navne har jeg dog nogenlunde styr på.

Det har du jo så lige bevist at du (heller) ikke har styr på, for så ville
du have vidst det var Thomas og ikke Klaus....

De svampe du finder rundt omkring, er altså ikke alle lige sunde at spise,
Åge...

> Hilsen Åge

Lars B

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 12-04-03 15:09

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Shit. Det er også rigtigt. Men som du "måske" ved er det der
> Kjellerup/Lilholdt og og det der P3-gtige-noget
> ikke liiiigefrem noget som har min allerstørste interesse.

Kunne du så ikke bare nøjes med at skrive, når der er noget du rent
faktisk *ved* noget om? Ud over det alment befriende ved et sådant
arrangement, ville det også nedsætte antallet af indlæg fra dig med
min. 90-95 %.

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : GSJ

Dato : 12-04-03 15:54

> Shit. Det er også rigtigt. Men som du "måske" ved er det der

Shit?
Hvad er dog det for et ring-i-næsen ord at bruge, Åge?

Fra : TL

Dato : 12-04-03 16:32

"GSJ" <100101gsj@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Shit?
> Hvad er dog det for et ring-i-næsen ord at bruge, Åge?

Jeg vil gætte på at Åge vil svare at det var
noget han sagde,fordi det ville vi ring-i-næsen folk
bedre kunne forstå.
Det gjorde han nemlig sidst han blev taget i
at bruge et ring i næsen udtryk.:)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-04-03 17:04

TL <tul@nospamtdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b79bhu$48o$1@sunsite.dk...

> [...]
> noget han sagde,fordi det ville vi ring-i-næsen folk
> bedre kunne forstå.
> Det gjorde han nemlig sidst han blev taget i

Hermed er alle yderligere kommentarer gjort overflødige

Hilsen Åge

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 12-04-03 17:43

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> Hermed er alle yderligere kommentarer gjort overflødige

Ingen kommentarer er overflødige på usenet.

Simon

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-04-03 16:57

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3e98112d$0$52121

> Shit. Det er også rigtigt. Men som du "måske" ved er det der

Åge for pokker, det er mig bekendt *anden* gang du laver *samme* brøler??

Du gjorde det også for nogle måneder siden, læser du ikke korrektur på dine indlæg, eller er
det alene kvantiteten det handler om??

Claus

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-04-03 17:16

Claus Tersgov <Clausnews@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b79d1m$24ti$1@news.cybercity.dk...

> Du gjorde det også for nogle måneder siden, læser du ikke korrektur på
dine indlæg, eller er
> det alene kvantiteten det handler om??
>
> Claus
_____

Ja, jeg ved det godt. Skam mig.
Men kan sgu ikke holde styr på alt det alternative skralderdunk og de
navne som står bag. Når den slags sjældent spilles her på egnes lokalradio,
men det mest er slagermusik, så bliver det jo til noget navne-roderi. Men
det lyder jo også ens det hele, af så`n noget der. Så kan det ikke være lige
meget ?

Hilsen Åge

PS: Spørg mig om noget at det der kommer her på lokalradioen. Nu spiller de
forrsten "Kandis". Om dem kan jeg fortælle at detg er en "Okay" gruppe.
Hihi.