Søges: Navn på dansk rap sang
Fra : / / dentro / /

Dato : 12-04-03 01:21

Jeg så en video i Boogie (ja, jeg er ikke meget for at indrømme det, men jeg
så det), med en dansk rap-sang som var ret cool. Det var et total fedt beat.
Jeg menerde var to om at rappe den (altså x feat. y). Kan det passe den ene
hed Ufo? Der blev ind imellem sagt noget med "ja, sådan skal det lyde" osv..

Håber der er nogen der kan hjælpe.

/ / dentro / /

Fra : Simon

Dato : 12-04-03 09:37

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ene
> hed Ufo? Der blev ind imellem sagt noget med "ja, sådan skal det lyde"

Jeg kan ikke huske titlen men rapperne er Ufo og Jepha. Jeg tror virkelig at
det nummer kommer til at hitte. Kanon produceret (Dj Static hvis jeg husker
korrekt) og noget af det bedste danske rap i øjeblikket. Ufo vandt i øvrigt
freestyle konkurrencen "Fight Night" sidste år.

/simon

Fra : Simon

Dato : 12-04-03 10:02

"Simon" <caulfield@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
øvrigt
> freestyle konkurrencen "Fight Night" sidste år.

Lige en update. Nummeret hedder "Og det vi dem der ik' ka' ta' os af" og
Yepha er med Y ikke J.... :)

se mere her.. http://www.ufoyepha.dk/

/simon

Fra : Christian Muus

Dato : 12-04-03 12:15

> Lige en update. Nummeret hedder "Og det vi dem der ik' ka' ta' os af" og
> Yepha er med Y ikke J.... :)

Hed sangen ikke "Hver dag"?

Christian

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-04-03 11:30

/ / dentro / / <kena@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e975bd6$0$66209$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg så en video i Boogie (ja, jeg er ikke meget for at indrømme det,

___

nej, vel-. Uuuuuuuu buuuhhhh

Hilsen Åge

(undskyld, kunne ikke lade være9

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 14-04-03 17:37

Åge Halldorsson skrev i en meddelelse...
> (undskyld, kunne ikke lade være9

Hvilket burde være en standardkommenter nederst i dine indlæg........

...........de minder mest om støj nu........

-- HEJ
..................selv en optimist kan få nok...................

Fra : tobiasr

Dato : 20-07-03 12:04

"/ / dentro / /" skrev d. 12-04-03 01:21 dette indlæg :
> [...]
den ene
> hed Ufo? Der blev ind imellem sagt noget med "ja, sådan skal det lyde"

Kunstner: Ufo & Yepha
Titel: Hver Dag

Ligger i øjeblikket nr. 9 på Boogie Listen.

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Castensen

Dato : 20-07-03 12:24

"tobiasr" <tobiasr.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Kunstner: Ufo & Yepha
> Titel: Hver Dag
>
> Ligger i øjeblikket nr. 9 på Boogie Listen.

Ja, det siger også meget om kvaliteten af nummeret.

---

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 20-07-03 13:43

Således skrev "Michael Castensen" <@> i dk.kultur.musik Sun, 20 Jul
2003 13:23:30 +0200:

>"tobiasr" <tobiasr.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

>Ja, det siger også meget om kvaliteten af nummeret.

Ha du hørt den?

Knud
--
Ethernet (n):