James Last cd med hæsblæsende fart og temp~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-04-03 19:02

Advarsel: Musik uden ring i næsen

KÆMPE ORKESTERMUSIK AF HØJESTE KLASSE - Skvattede lige over en cd med
James Last. Den hedder "Tanz mit mir". Den er vist ca 20 år gammel, men
sælges i øjeblikket til 60 kr.
Tog et bid af den og det smagte bare mums. Det er musik som den der slags
musik han er mest kendt for, nemlig kæmpe-orkesterfisering af de
allerstørste og kendteste slagere. Så`n noget Les Humphries Singer-værk".
Det er en i den grad varieret cd med lidt for alle, eller skulle man måske
driste sig til at sige "meget for alle" Både de sådan rock´n´rollede numre
som "Rock around the clock - Se you lateer aligator og Hound dog men også
nyere mere almindelig midt-på-vejen-slagere (Det såkaldte Midle of the
road-musik) og HAHAHA, meget morsomt kan jeg fortælle at den også indeholder
"Soley-soley". Midle-of-the-road-musik må man nok sige. Grine grine. Nej
glem det.
Så er der også "Hands up og "Xanadu", så "de sko" går også bare derudaf.
Vi har også gang i glitter og glimmer-musikken. Cd-er siger også go`daw til
"Knock on wood".

Prøv den

Hilsen Åge

Fra : Christopher Tracy

Dato : 11-04-03 23:43

Øøøøhhhh

> kæmpe-orkesterfisering

Hvad er det dog for én ??? Lugter sådan en fise-ring ikke forfærdeligt
???!!!

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Q

Dato : 12-04-03 14:28

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.remove-this.com> skrev i en meddelelse
> Øøøøhhhh

> Hvad er det dog for én ??? Lugter sådan en fise-ring ikke forfærdeligt
> ???!!!

ROFL!

måske disse drenge var hvad (T)Åge tænkte på
http://www.mymusic.dk/bands/Phruetkraentz/

/peter

Fra : G.Johansson

Dato : 12-04-03 14:11

> Advarsel: Musik uden ring i næsen
>
> KÆMPE ORKESTERMUSIK AF HØJESTE KLASSE - Skvattede lige over en cd med
> James Last. Den hedder "Tanz mit mir". Den er vist ca 20 år gammel, men
> sælges i øjeblikket til 60 kr.
[SNIP]
> Hilsen Åge

Det har da været god musik i mange år, men hvor kan man få den til den pris?

Hilsen GJ

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-04-03 14:18

G.Johansson <g.j@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e981037$0$52143$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Det har da været god musik i mange år, men hvor kan man få den til den
pris?

> Hilsen GJ
---------------------

REKLAME:

Hos "Expert", Nykøbing Mors. Der er flere andre med James Last, til samme
pris. Men ingen med "Les Humpries Singers" desværre.

Hilsen Åge

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 12-04-03 15:51

Åge Halldorsson's utterance expressed in

> KÆMPE ORKESTERMUSIK AF HØJESTE KLASSE - Skvattede lige over en cd
> med James Last. Den hedder "Tanz mit mir". Den er vist ca 20 år
> gammel, men sælges i øjeblikket til 60 kr.

Har en gammel vinylplade liggende med James Last
- "Hammond a'gogo" hedder den. Når folk er blevet
_meget_ fulde til en fest bliver den altid sat på.
Det er en sikker succes hver gang - mere dans til
den end til noget andet :))) På coveret er vist
en fest med lutter røde dæmpede farver - man kan
se at de rigtig hygger sig.. (ironi! ironi!)

og nej.. den får ikke lov at komme i nærheden af
min pladespiller når jeg er ædru!

Hygge

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-04-03 17:10

Lars Gjerløw Jørgensen <lgjPURGE@jyde.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns935BAC9B54DADlgjatjydedotdk@62.243.74.163...

> og nej.. den får ikke lov at komme i nærheden af
> min pladespiller når jeg er ædru!

Svar: Du får mig tiul at føle mig konstant beruset, når du skriver sådan
noget.

> Hygge

Svar: Jo tak skal du have - Selv hygge hejsa
Skal du se "Støt næseringen" i tv i aften kl. 20 - Der er næsten ikke
mulighed for at komme til at se andet.

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-04-03 17:28

Åge Halldorsson wrote:

> Svar: Jo tak skal du have - Selv hygge hejsa
> Skal du se "Støt næseringen" i tv i aften kl. 20 - Der er næsten ikke
> mulighed for at komme til at se andet.

Uanset om du kan lide musikken eller ej (det kan jeg ikke, men det er
ikke fordi jeg kan lide din musik heller), så kunne du jo godt overveje
at støtte det humanitære formål som det handler om. Eller det gør man
måske ikke i når man hører din musik?

/David

Fra : Mr. Good Guy

Dato : 12-04-03 18:16

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in news:b79eqe$lgc$1
@news.net.uni-c.dk:

> [...]
> ikke fordi jeg kan lide din musik heller), så kunne du jo godt overveje
> at støtte det humanitære formål som det handler om. Eller det gør man

Den sidste sætning burde du nok ikke have skrevet!

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-04-03 19:13

Mr. Good Guy wrote:
> David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in news:b79eqe$lgc$1
> @news.net.uni-c.dk:

> Den sidste sætning burde du nok ikke have skrevet!

Hvorfor?

/David

Fra : Mr. Good Guy

Dato : 12-04-03 19:34

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in news:b79kvl$eo6$1
@news.net.uni-c.dk:

> Hvorfor?

Fordi sætningen er det samme som at sige, at folk som lytter til
dansktopmusik, ikke støtter humanitære formål.

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-04-03 21:56

Mr. Good Guy wrote:

> Fordi sætningen er det samme som at sige, at folk som lytter til
> dansktopmusik, ikke støtter humanitære formål.

Nej. Jeg siger ikke at de ikke gør, jeg spørger.

/David

Fra : Lars Bernau

Dato : 12-04-03 20:10

Mr. Good Guy wrote:
> David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in news:b79eqe$lgc$1
> @news.net.uni-c.dk:

> Den sidste sætning burde du nok ikke have skrevet!

Truer du ?
--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,

Fra : Mr. Good Guy

Dato : 12-04-03 20:13

Lars Bernau <bernau@mail.invalid> wrote in

> Truer du ?

Nej.

Fra : Lars Bernau

Dato : 12-04-03 20:22

Mr. Good Guy wrote:
> Lars Bernau <bernau@mail.invalid> wrote in

> Nej.

Det lyder ellers sådan.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 13-04-03 10:06

> Svar: Jo tak skal du have - Selv hygge hejsa
> Skal du se "Støt næseringen" i tv i aften kl. 20 - Der er næsten ikke
> mulighed for at komme til at se andet.

Nope - ser ikke tv :)

Fra : Peter T.

Dato : 14-04-03 06:49

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:

> Åge Halldorsson's utterance expressed in

> Nope - ser ikke tv :)

Lystløgner. ;)

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 14-04-03 20:44

Peter T.'s utterance expressed in news:Xns935D4F911BB04muh@130.225.247.90:

> Lystløgner. ;)

nope - har faktisk ikke set tv i meget lang tid :)
Efter en bacheloropgave og et par eksamensopgaver er
det ikke lige "uden hjerne for en aften" der trækker
mest... Men en god dvd-film bliver der tit smidt i.
Men det er når jeg selv har lyst :D

Men jeg kan høre min kæreste ser filmland i baggrunden.
Jeg kan dog ikke se skærmen herfra.(men det ved du jo...)

ses