Bil-leje Mallorca
Fra : ^BL^

Dato : 12-04-03 04:44

Jeg skal afsted i 14 dage (maj). I første omgang har jeg booket en AVIS-bil
for 1300 kr for 1 uge.
Er de mindre steder meget billigere hvis jeg nu skulle få lyst til en uge
mere med bil ?

B.L.

Fra : Bakke

Dato : 12-04-03 20:54

"^BL^" <mailTOSYVTALLER@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for 1300 kr for 1 uge.
> Er de mindre steder meget billigere hvis jeg nu skulle få lyst til en uge
Ja, nu kan jeg forstå at du har internet, så derfor vi jeg anbefale dig at
checke mine to favoritsteder: Recordrentacar.com og Carjet.com.
De gør sig ikke til for danskere med at være DANSK-ejet, ( Som f. eks
HelleHollis - som i virkeligheden er et spansk udlejningsfirma ( godt nok
med en tidligere dansker som hovedfigur)), men til gengæld får du der de
absolut bedste og billigste priser.

Drop al din tanke om at leje din bil gennem rejsebureauet hjemmefra.
Du skal bare være dig selv, og henvende dig via nettet til et af de
bureauer, jeg har nævnt ovenfor - check selv priserne via internettet og
bliv overbevist, for det hele er helt åbent - . Eller vælg et andettilbud ,
hvis du finder et bedre. Men det gør du næppe.
Jeg vil umiddelbart tro, at ugeprisen er omkring 1.000 kr, og det er vel at
mærke for en stort set fabriksny bil med hele svineriforsikringen.

Og du kan uden ekstraudgift få bilen leveret i lufthavnen til afhentning når
du lander - det koster ikke ekstra.

Og du kan bestille den på dit hotel - det er samme pris.

Og jeg har IKKE NOGEN SOM HELST FORBINDELSE MED DE FIRMAER; SOM JEG HAR
NÆVNT, men har kun rigtig gode erfaringer med dem.
Mvh

Bo