Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Min første internet fotobog
Fra : Ole

Dato : 12-04-03 08:49

Hej

Jeg har brugt et par uger på at skrive min første bog. Den udkommer
kun på internettet og kan læses på http://www.photos4u.dk

Bogen er en præsentation af 49 fotografier samt beskrivelse af deres
tilbliven.

Kommentarer modtages med tak.

Ole

Fra : Anders Houmark

Dato : 12-04-03 08:59

"Ole" <ole@atomb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun på internettet og kan læses på http://www.photos4u.dk
>
> Bogen er en præsentation af 49 fotografier samt beskrivelse af deres

Hej Ole
Tak for den fine "bog", den er hyggeligt at læse

Den eneste ting jeg vil kommentere lige nu (er kun nået til side 3-4
stykker) er at alle billederne er et link, så når man trykker inde på det,
og muligvis forventer en større version (jeg synes de har en fin størrelse),
så ryger man tilbage til forsiden.. Desværre har jeg så dårlige vaner mht.
links at jeg bare bliver nødt til at trykke på dem .. og så ryger jeg jo
tilbage til forsiden :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jacob Waage

Dato : 12-04-03 09:11

"Ole" <ole@atomb.dk> wrote in message
> [...]
> kun på internettet og kan læses på http://www.photos4u.dk
>
> Bogen er en præsentation af 49 fotografier samt beskrivelse af deres

Lutter gode billeder. Lækkert, både rent teknisk - men også lækkert at se
billeder fra én, der forstår at arbejde med følelser og historier i
billeder. Keep up the good work.

--
Jacob Waage
http://hjem.get2net.dk/bif/jacobwaage/

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 12-04-03 09:23

Rigtigt flotte billeder, og pænt præsenteret.
Det er nok ikke sidste gang jeg vil se på dem.

Hilsen Hans

Fra : Peter Kjær

Dato : 12-04-03 11:05

Det var da et godt initiativ, så nu skal der læses :)

--
Ses,

Peter Kjær

www.dacor.dk - Min hjemmeside om dykning, med stort online billedgalleri.

Fra : emj

Dato : 12-04-03 14:14

On 12 Apr 2003 00:49:27 -0700, ole@atomb.dk (Ole) wrote:

>Jeg har brugt et par uger på at skrive min første bog. Den udkommer
>kun på internettet og kan læses på http://www.photos4u.dk

Hvorfor er den ikke på dansk?
Hilsen emj
--
http://www.enterpol.1go.dk/guest.php
Prøv et gæstelogin gratis i 14 dage

Fra : Digit

Dato : 12-04-03 23:11

"emj" ræsonnerede, og skrev d. 12 apr 2003:

> Hvorfor er den ikke på dansk?

Måske fordi at kun 5 millioner mennesker på denne jord mestrer
den danske lingo?

--
/Digit

Fra : John

Dato : 12-04-03 19:01

> [...]
> kun på internettet og kan læses på http://www.photos4u.dk
>
> Bogen er en præsentation af 49 fotografier samt beskrivelse af deres

Dine billeder er som altid, meget meget smukke, og din teknik ligeså. Tak...
--
MVH
John K Hansen

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 12-04-03 23:15

Ole <ole@atomb.dk> wrote:
> Kommentarer modtages med tak.

Glimrende læsning - desværre alt for kort Jeg håber du får mod på at
skrive videre / skrive en ny "bog" - I så fald vil jeg i alt fald se at
få den læst ;)

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : KNL DtP

Dato : 13-04-03 11:20

"Ole" <ole@atomb.dk> skrev i en meddelelse

> Kommentarer modtages med tak.

Det er som altid en stor fornøjelse at se dine billeder, og med den tilhørende
"historie" får billederne endnu mere "sjæl" og dybde. Det er tydeligt at du arbejder
meget seriøst med dine billeder, og det kan også tydelige ses på det færdige
resultat.

Jeg kan se, at jeg stadig har utrolig meget at lære om lysmåling, eksponering og
komposition - men ved at læse de letforståelige tekster, har jeg da fået lidt mere
indsigt i det fotografiske univers.

Håber at du vil udvide online-bogen, så vi andre kan lære lidt mere

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk