Duke Wallpaper.
Fra : Martin Mouritzen

Dato : 22-03-01 10:00

Hejsa,
Jeg ved godt det måske ikke lige er den rigtige gruppe at spørge i,
men jeg tror det er her der er størst chance for et relevant svar.

Er der nogen der har Duke (Java maskotten) som wallpaper? - Jeg har
ledt efter et i 1024x768 eller større, men har kun kunnet finde
billeder af fyren i små thumbnail størrelser.

Hvis der er nogen der har sådan et, må de meget gerne sende link eller
mail'e billedet direkte til mig.
--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Mouritzen.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 22-03-01 10:17

"Martin Mouritzen" <mmo@quizpeople.com> wrote in message
> [...]
> billeder af fyren i små thumbnail størrelser.
>
> Hvis der er nogen der har sådan et, må de meget gerne sende link eller

Men også poste URL'en her i gruppen til os andre :)

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Rasmus Kjærem Nielse~

Dato : 23-03-01 15:48

Martin Mouritzen wrote:

> [...]
> ledt efter et i 1024x768 eller større, men har kun kunnet finde
> billeder af fyren i små thumbnail størrelser.

så hut jeg hvisker hedder pingvinen tux...

og diverse billeder med den kan findes her:

http://dmoz.org/Computers/Software/Operating_Systems/Linux/Tux/

--
Rasmus Kjærem Nielsen
Datamatiker, Stud. Scient. Datalogi

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 23-03-01 16:41

Rasmus Kjærem Nielsen wrote:

> så hut jeg hvisker hedder pingvinen tux...
> og diverse billeder med den kan findes her:
> http://dmoz.org/Computers/Software/Operating_Systems/Linux/Tux/

AARRGGHH! Java != Linux

Her er et par sider om Duke - eller med Duke ikoner: (ingen store
billeder, desværre)

http://java.sun.com/features/1999/05/duke_gallery.html
http://www.javasoft.com/nav/whatis/storyofjava.html

http://developer.java.sun.com/developer/technicalArticles/Database/dukesbakery/

Duke spiller ishockey:
http://java.sun.com/javaone/javaone99/pressphotos.990618.html

Ulrik Magnusson

--
DEUTSCH: You two have some sick sex thing?
BARTON: Sex?! He's a MAN! We WRESTLED!

Fra : Brutus

Dato : 23-03-01 17:26

http://uncled.oit.unc.edu/JavaOne/htmlword/duke.html

--

Mvh. Bjørn Berliner
berliner@vip.cybercity.dk

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 26-03-01 07:51

"Rasmus Kjærem Nielsen" <rasmus@studnet.dk> wrote in message

> så hut jeg hvisker hedder pingvinen tux...

Det er ikke nogen pingvin.

> og diverse billeder med den kan findes her:
>
> http://dmoz.org/Computers/Software/Operating_Systems/Linux/Tux/

Du skulle jo tæves med en våd Berlinger.

Det var Java maskotten vi gerne ville have billeder af, ikke den kolde
halvåde pingvin !

Men eller tak :)