Spøgelsesmodem?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 11-04-03 11:54

Hej NG.

Jeg har oprettet en forbindelse til Cybercity via mit modem (Ucom Nordiv
V.90). Det opretter forbindelsen men afviser mit brugerid/pw. Så oprettede
jeg en forbindelse til Telia, men samme resultat. Jeg slog højttaleren til
og kunne høre, den ringer til Cybercity, også på Telia forbindelsen. Lige
meget hvad jeg forsøger at ringe til, ringer modemet til Cybercity. Heller
ikke i Hyperterminal kan jeg ringe til andet end Cybercity. Det pudsige er,
at modemet er købt med et Telia abonnement og skulle være låst til Telia.

Nogle gode ideer?

mvh
Stefan

Fra : Morten Lundstrøm