Dueunger
Fra : Jesper

Dato : 10-04-03 21:20

Nogen der ved om man kan købe dueunger (hvor?), eller om man selv må ud
med buen?

Mvh. Jesper

Fra : Annika Pedersen

Dato : 10-04-03 21:32

> Nogen der ved om man kan købe dueunger (hvor?), eller om man selv må ud
> med buen?
>
> Mvh. Jesper

Hvor i dk??
min 1. tanke var om kontakt til en brevdue-forening kunne give bid?

--
Annika Pedersen

Fra : Inger Pedersen

Dato : 10-04-03 21:46

"Annika Pedersen" <newsgroup@annika.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Fiske- og vildthandel?

Fra : Jesper

Dato : 10-04-03 22:34

Inger Pedersen skrev:
> "Annika Pedersen" <newsgroup@annika.dk> skrev i en meddelelse

> Fiske- og vildthandel?

Nå, ja - selvfølgelig. Der ligger en nede i Bruunsgade i Århus som jeg
vil prøve.

/Jesper

Fra : Jan Bøgh

Dato : 12-04-03 08:07

"Jesper" <jnie@privat.dk> wrote in message

> Nå, ja - selvfølgelig. Der ligger en nede i Bruunsgade i Århus som jeg
> vil prøve.

Vær opmærksom på at der er forskel på vilde- og opdrættede duer. Personligt
vil jeg foretrække opdrættede duer, der bliver slagtet mens de er ganske
unge.
Skovduer kan være en forbandet tør og sej oplevelse.

vh
Jan

Fra : Jette

Dato : 16-04-03 10:38

I en "storby" som Århus kan det vel ikke være noget problem at få fat i
dueunger