Kan man få en HP 890 til at skrive med meg~
Fra : steen heide

Dato : 10-04-03 18:27

Hej jeg

jeg har en HP890 som jeg ønsker at lave printlayouts på,
Jeg har kalke, og har prøvet systemet. Det virker men desværre
kommer der ikke helt toner nok på til en god belysning

Dengang man selv lavede sine printer drivere kunne man programmere printeren
til at skrive to gange pr linie og eventuelt vente mellem frem og retur.
( dos i en fjern fortid)

Hvad gør man hvis man vil prøve idag

Det er ikke nok at anvende best quality

Kan man gøre det på en HP 2200dtp heller ikke her er det muligt at anvende
printer instillingerne

Venlig hilsen

Steen Heide

Fra : David

Dato : 11-04-03 06:25

> jeg har en HP890 som jeg ønsker at lave printlayouts på,
> Jeg har kalke, og har prøvet systemet. Det virker men desværre
> kommer der ikke helt toner nok på til en god belysning
Ved ikke om det er det samme på din 890 som på min PSC2110, men på min er
der under Udskriftsindstillinger - Avanceret - Avancerede Funktioner
mulighed for at justere blækmængden fra let til tung...

mvh

David

Fra : steen heide

Dato : 11-04-03 20:22

Desværre findes denne avancerede indstillinger ikke i mine menuvalg

MVH

Steen Heide

David <wormie@fjerndette_alberg.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e9651a4$0$52193$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...