Program til at "rippe" en binaer nyhedsgru~
Fra : B.H. [2630]

Dato : 10-04-03 15:56

Hvilket program kan feks. sættes til at hente alle mp3 eller jpeg osv. i de
binaere nyhedsgrupper ?

Altså en hvor man væger en bestemt gruppe og så henter den alt hvad der er
af feks. mp3... findes det overhovedet ?

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-03 17:19

B.H. [2630] skrev:
> Hvilket program kan feks. sættes til at hente alle mp3 eller jpeg
> osv. i de binaere nyhedsgrupper ?
>
> Altså en hvor man væger en bestemt gruppe og så henter den alt hvad
> der er af feks. mp3... findes det overhovedet ?

Power-Grap 2002:
www.cosmicwolf.com

--
/Gevaldi
*Boykot de nye gebyrer som QXL indfører fra 1.

Fra : B.H. [2630]

Dato : 10-04-03 18:27

Gevaldi wrote:

> Power-Grap 2002:
> www.cosmicwolf.com

Takker... er det nemt at bruge eller skal man være nørd på fuldtid for at
styre det ?

Fra : Leony

Dato : 11-04-03 07:28

"B.H. [2630]" <detailREMOVETHIS@detail.dk> skrev i en meddelelse

> Takker... er det nemt at bruge eller skal man være nørd på fuldtid
> for at styre det ?

Det er rimeligt simpelt.
Der ligger også en god vejledning til programmet i zipfilen.

Rart at se at du alligevel har fået øjnene op for andre programmer, selv
om du i
var overbevist om at OE var det eneste der duede til binære grupper

Du kan også prøve Grab-It:
http://www.shemes.com/

News Pro er også godt:
http://www.usenetopia.com/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : B.H. [2630]

Dato : 11-04-03 10:58

Leony wrote:

> Rart at se at du alligevel har fået øjnene op for andre
> programmer, selv om du i
> var overbevist om at OE var det eneste der duede til binære
> grupper

Det er vist en EB citering du kommer med der

Har aldrig påstået at OE var det eneste rigtige til binære grupper, ved godt
at OE ikke er det optimale... men mener blot at man godt kan tage hensyn til
de rigtig mange der bruger OE til dette formål, der er jo en del der ikke
aner op og ned hvad angår install og brug af andet software end det de fik
med på deres pc da de købte denne.

Og det er da sikkert rigtigt at flertallet bruger andet end OE til opload i
binære grupper, men jeg tror stadigvæk på at flest bruger OE til download
fra binære grupper. (blot min teori)

Findes der i øvrigt et dansk software der kan det med binære grupper til
fulde ? det ville jo nok hjælpe en del til en start

Fra : Leony

Dato : 11-04-03 20:09

> Det er vist en EB citering du kommer med der

Ok, jeg læste måske lidt mere ind i din post end jeg burde Sorry.

> Har aldrig påstået at OE var det eneste rigtige til binære grupper,
> ved godt at OE ikke er det optimale... men mener blot at man godt kan
> tage hensyn til de rigtig mange der bruger OE til dette formål, der

Selvfølgelig skal man tage hensyn til hinanden, men hvis man vil hente i
en binær gruppe, så må man tage indholdet som det er.
Især når der ikke står noget i fundsatsen om at der skal postes i tråd.
Jeg bruger selv OE til dk.binaer, men jeg mener ikke problemet er så
stort. Det er sjældent at der postes, som der er blevet postet de sidste
par dage.

> er jo en del der ikke aner op og ned hvad angår install og brug af
> andet software end det de fik med på deres pc da de købte denne.

Det er jo så deres tab.
Men mon det står så slemt til ude i samfundet.

> Og det er da sikkert rigtigt at flertallet bruger andet end OE til
> opload i binære grupper, men jeg tror stadigvæk på at flest bruger OE
> til download fra binære grupper. (blot min teori)

Det er en fin teori, men jeg tror ikke, man skal downloade ret meget i
en binær gruppe før man finder ud af at det bare ikke går i længden.
Downloade alle multipartsne, kombinere og afkode osv, det duer bare
ikke.

> Findes der i øvrigt et dansk software der kan det med binære grupper
> til fulde ? det ville jo nok hjælpe en del til en start

Jeg har aldrig set et decideret program til formålet på dansk, men jeg
tror du kan få en dansk sprogfil til Agent.
http://tucows.worldonline.dk/preview/195230.html
X-News findes vist også med dansk sprogfil.
Ingen link desværre.