Rugbrød!! godt eller skidt?
Fra : Ejvind \"SoulWalker\~

Dato : 10-04-03 12:13

Jeg synes at hvis jeg spiser en del rugbrød og ikke ret meget andet så
hjælper det ikke på kiloerne men det eneste der sker er at min mave begynder
at opføre sig åndsvag som om at for meget rugbrød er skidt for maven. Er
rugbrød noget skidt? Er der noget andet man kan spise i rimelige mængder
uden at det feder alt for meget igen?

/SoulWalkeR

---

Fra : B.Ikkala

Dato : 11-04-03 11:54

Thu, 10 Apr 2003 13:12:49, "Ejvind \"SoulWalker\" Toft"

> [...]
>at opføre sig åndsvag som om at for meget rugbrød er skidt for maven.

Næeh ... men der meget forskel på rugbrød - visse typer indeholder
ligeså meget energi som f.eks sandkage.

Hvis der er groft rugbrød kan det være at du ikke kan håndtere så
meget fiber.

Hvad spiser du - og hvormeget ?

>Er der noget andet man kan spise i rimelige mængder uden at det feder
> alt for meget igen?

Grøntsager ??

Fra : Ejvind \"SoulWalker\~

Dato : 11-04-03 13:19

"B.Ikkala" <bkkl02@fabel.dk> wrote in message
> [...]
> ligeså meget energi som f.eks sandkage.
>
> Hvis der er groft rugbrød kan det være at du ikke kan håndtere så

Jeg har skiftet lidt. Har spist en del af Skovmands fra Shulstad, men er
lige nu gået over til den gule viking grovbrød fra Koberg. Jeg spiser
omkring 1- 1½ af de lange modeller (1400 gram ca 32 skiver ifølge pakken) pr
uge.

/Ejvind

---