Andet multimedie
Nyt forum på www.pspgrafik.dk
Fra : Lee

Dato : 09-04-03 21:07

Hej alle Paint Shop Pro bruger

Jeg har netop oprettet et forum på www.pspgrafik.dk hvor i ganske gratis kan
tilmelde er og benytte jer af alt hvad pspgrafik tilbyder.

Senere kommer der også en månedntlig konkurrence...

Kig endelig forbi, og opret spørgsmål i forummet.

Med venlig hilsen

Lee

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-04-03 21:46

"Lee" <lee@leenet.dk> skrev :

>Kig endelig forbi, og opret spørgsmål i forummet.

Hvorfor det?
Hvad er der i vejen med news:dk.edb.grafik ?.

Iøvrigt burde indlægget vel være postet i
news:dk.opslag.internet, hvor det er normalt at man laver opslag
for nye danske hjemmesider og stærkt ændrede hjemmesider.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.

Fra : Michael Lynge

Dato : 10-04-03 21:43

> Hvorfor det?
> Hvad er der i vejen med news:dk.edb.grafik ?.

Fordi de danske NG´er efterhånden kun består af folk der kun kan brokke sig
istedet for at hjælpe hinanden og være glade for de nye tiltag der kommer
online!
Dette nye forum består kun af venlige folk med stor ekspertise indenfor
grafik og PSP og som altid har overskud til ens spørgsmål.
Og rent teknisk - det er ikke alle der har en newsreader.

> Iøvrigt burde indlægget vel være postet i
> news:dk.opslag.internet, hvor det er normalt at man laver opslag
> for nye danske hjemmesider og stærkt ændrede hjemmesider.

Det har ligesåstor relevanthed i denne NG.

> Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/

Fut: mudderkastning hvis du vil fortsætte denne tråd (jeg følger ikke med
*s*)

Mvh\Michael

Fra : emj

Dato : 10-04-03 22:05

On Thu, 10 Apr 2003 22:43:02 +0200, "Michael Lynge"
<christiansbro@hotmail.com> wrote:

>Og rent teknisk - det er ikke alle der har en newsreader.

Sikke noget vrøvl.
Hilsen emj
--
http://www.enterpol.1go.dk/guest.php
Prøv et gæstelogin gratis i 14 dage

Fra : Madsen

Dato : 10-04-03 22:28

Michael Lynge skrev:

> Fordi de danske NG´er efterhånden kun består af folk der kun kan
> brokke sig istedet for at hjælpe hinanden og være glade for de nye
> tiltag der kommer online!

Er usenettet ikke online da?
Gad vide hvad der egentlig ville ske hvis jeg gik ind på et eller
andet tilfældigt velfungerende forum på en hjemmeside og reklamerede
for usenettet. Hmm....

Det kunne jo være at dem som læser og skriver på usenettet netop gør
det fordi at de foretrækker dette medie. Det er nok en af de største
grunde til at mange stejler når der reklameres for forskellige
forumer i debatgrupperne på usenettet. Det er det i hvert tilfælde
i mit tilfælde. Hvad hulen skulle jeg egentlig besøge et sådant
forum for når alt hvad jeg skal bruge ligger lige for fødderne af
mig her i gruppen?

> Dette nye forum består kun af venlige folk med stor ekspertise
> indenfor grafik

Og det har denne gruppe ikke?

> og PSP og som altid har overskud til ens spørgsmål.

Og det har denne gruppe ikke?

> Og rent teknisk - det er ikke alle der har en newsreader.

Tror du ikke at størsteparten af dem som læser og skriver i denne
gruppe har en newsreader? Det tror jeg nu.

> Det har ligesåstor relevanthed i denne NG.

Vi har opslagsgrupperne til <tada.wav> opslagslignende indlæg.
Dette er en debatgruppe.

FUT: <news:dk.admin.netikette>.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Madsen.

Fra : Lee

Dato : 11-04-03 03:14

Hold nu op.. jeg har jo flyttet mit opslag til den rette gruppe, så lad det
da ligge.

Jeg var ikke ude på at genere nogen.

Tvært imod.

/Lee