Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Trust 510 FX Digital Camera - erfaringer o~
Fra : rbnh

Dato : 09-04-03 17:22

Hej alle!
Jeg har et større digitalt kamera (Olympus 2100UZ) som jeg er meget tilfreds
med - dog ikke altid størrelsen der er lidt for stor til at medbringe i alle
situationer - såsom fisketure hvor man måske mest har behov for et par
billeder af fangsten.

Jeg har læst og selv kigget på Logitech pocket; men må erkende at
billedkvaliten er for dårlig til mig.

Jeg vil derfor være meget taknemmelig for et link til hvor jeg kan se nogle
billeder som er taget med Trust 510 FX.

Specifikationer m.m. via:

http://www.trust.com/home/default.htm?viewpage=products/product.htm%3Fartnr%
3D12913%26show%3D1
ser jo meget fornuftige ud og prisen p.t er 795,- dkr. som også tiltaler mig
meget - men hvad mener I?

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 09-04-03 18:48

jeg har haft det, og jeg kan umiddelbart ikke anbefale det, billedkvaliteten
er ikke i top...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : rbnh

Dato : 10-04-03 01:18

"René Ernst Nielsen" <cigarer@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har haft det, og jeg kan umiddelbart ikke anbefale det,
billedkvaliteten
> er ikke i top...
>
> --
> Venlig hilsen/best regards
>
> René Ernst Nielsen
>
> +45 66122111
> +45 28722962

Tak for henvendelselsen - "ikke i top" - jeg forventer ikke en
billedkvalitet der kan sammenlignes med langt dyrere kameraer. Kameret er
tænkt til brug i de situationer som / når man ellers ikke har sit større og
bedre kamera med.

Har du mulighed for at henvise til nogle billedeksemler eller evt. sende et
par eksemler af billeder til rbnh@hotmail.com

På forhånd tak!

Fra : emj

Dato : 10-04-03 07:25

On Thu, 10 Apr 2003 02:17:41 +0200, "rbnh" <rh@oncable.dk> wrote:

>Har du mulighed for at henvise til nogle billedeksemler eller evt. sende et
>par eksemler af billeder til rbnh@hotmail.com

Prøv at spørge hos Fætter BR. Han ved noget om legetøj.
Hilsen emj
--
http://www.enterpol.1go.dk/guest.php
Prøv et gæstelogin gratis i 14 dage